$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוכב המוטו GP מרקו סימונצ'לי נהרג בתאונה

שבוע קטלני בספורט המוטורי: לאחר שדן וולדון הבריטי מת במירוץ האינדי 500 בארצות הברית אירעה הבוקר טרגדיה נוספת כאשר הרוכב האיטלקי בן ה-24 של קבוצת הונדה התנגש באדוארדס ורוסי ומצא את מותו. צפו בתקציר האירועים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 10:56

פחות משבוע אחרי התאונה המחרידה במירוץ האינדי 500 בלאס ווגאס שגבתה את חייו של הנהג הבריטי דן וולדון, אירעה הבוקר (ראשון) תאונה קשה במירוץ המוטו GP שנערך במלזיה, בסיומה נהרג רוכב הונדה מרקו סימונצ'לי.

בהקפה השניה בלבד במירוץ התנגשו שלושה אופנועים, כשאחד מהם פגע ברוכב האיטלקי בן ה-24. סימונצ'לי איבד שליטה על אופנוע ההונדה עליו רכב, והתנגש בקולין אדוארדס. השניים אף התנגשו במהלך האירוע החמור בולנטינו רוסי, אלוף העולם לשעבר.

בעוד שרוסי הצליח לחזור למסלול, אדוארדס מצא עצמו בשוליים בעוד שסימונצ'לי נפגע בצורה הקשה ביותר לאחר שהקסדה שחבש עפה מראשו. בעוד שהדגל האדום הונף מיד, היה האיטלקי שרוע על המסלול עד שפונה לטיפול כשהוא חסר הכרה וללא דופק. לאחר פעולת החייאה מהירה שב הדופק לגופו של סימונצ'לי, אולם דקות ספורות אחר כך הודיעו הרופאים כי הוא מת. המירוץ הופסק.

סימונצ'לי היה נחשב לאחד הרוכבים המוכשרים בסבב ה-GP. הוא הצטרף לקבוצת הונדה ביוני 2009 לאחר שהשתתף בעבר גם ב-125cc ו-250cc. אשתקד סיים במקום השמיני. הישגו הטוב ביותר בסבב היה המקום הרביעי בפורטוגל ב-2010.