$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן מוחא: "לא הפסדנו בגלל היעדר לחימה"

בלם הפועל פ"ת מאוכזב מההפסד 1:0 להפועל חיפה: "הם עמדו טוב יותר על המגרש". לנדאו: "לא נשברים"

אסף אקרמן
אסף אקרמן  23.10.11 - 10:50

בהפועל פתח תקוה קמו הבוקר (ראשון) למציאות כואבת. לאחר ההפסד המאכזב 1:0 להפועל חיפה, נותרו המלאבסים עם מינוס 2 נקודות כשהם עדיין במקום האחרון מרחק 11 מחוף מבטחים.

הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת וזכתה בניצחון בכורה העונה

חלוץ הזר ולדימיר גלושצ'ביץ' הבקיע בדקה ה-11 את שער הניצחון לזכות האדומים מהכרמל. בסיום המשחק נרשמה מהומה ביציע הפועל פ"ת כשאחד האוהדים הכה, לטענת המשטרה, סדרן. בעקבות האירוע עלו כוחות שיטור ליציע ועצרו את אותו אוהד. לטענת כמה מהצופים שנכחו באצטדיון המעצר נעשה באלימות מופרזת.

"הגענו למשחק עם ידיעה שאפשר לצאת מהמינוס. חבל שלא ניצחנו", אמר בסיום בלם פ"ת אסי בן מוחא, "ננסה לתקן בשבוע הבא. לא שכחנו לשחק כדורגל. לא הבקענו למרות שהיינו טובים במחצית השניה. אני לא חושב שהפסדנו בגללה היעדר לחימה. הם עמדו נכון על המגרש מבחינה טקטית וניצחו".

"אני מאוד מאוכזב, אבל יש ימים כאלה בכדורגל, ניסינו לעשות הכל אבל לא הצלחנו", אמר מאמן פ"ת גילי לנדאו שעדיין לא מרים ידיים, "אנחנו לא נשברים ולא מורידים את הראש" כדרכו מאמן המלאבסים לא יכול היה להימנע גם הפעם מתיבול לדבריו: "כמו שהגששים אומרים, מגפרורים נעשה צי'פסים. חבל של הצלחנו לנצח או לפחות להשוות, אבל זה לא סוד גם שיש לנו בעיה קשה בהתקפה. לצערי כשהמפרקים באים ואמרים שאין כסף אין לי הרבה מה לעשות".