$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שכטר: "החלטתי שאני חייב לעזור ולהבקיע"

חלוץ קייזרסלאוטרן הבקיע ב-0:1 על פרייבורג: "אין זמן להירגע פה, כבר ביום רביעי יש גביע ובראשון משחק תחתית קריטי מול המבורג. גלעד שליט? שיהיה אוהד שלי, אני עכשיו בגרמניה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 09:05
שכטר חוגג אתמול (gettyimages). שלוש נק' חשובות רשומות על שמו
שכטר חוגג אתמול (gettyimages). שלוש נק' חשובות רשומות על שמו

איתי שכטר הפך ליקיר קייזרסלאוטרן אחרי שכבש אתמול את שער הניצחון של קבוצתו בניצחון 0:1 על פרייבורג, ניצחון שהעניק לה 3 נקודות יקרות בקרבות התחתית בבונדסליגה.

שכטר התעורר היום מוקדם מאוד מאחר וקבוצתו כבר עם הראש במשחק הגביע מול פרקפורט ביום רביעי ועורכת אימון בוקר. "אין לי ברירה, אני בדרך לאימון מוקדם", אמר היום (ראשון) החלוץ בראיון לגל"צ, "גרמניה זו אירופה אמיתית ואני נהנה מכל רגע, גם אם מדובר בלקום ממש מוקדם. לפני הגול היה לי מצב שבעטתי לשער והוא כמעט נכנס. אמרתי לעצמי שאני חייב לתת גול. המגן שלנו מוציא כדורי חוץ ארוכים וכך היה במהלך שהוביל לשער. הבלם נגח אחורה ועליתי מול בלם שלהם ונגחתי פנימה. זה גול מאוד משמח, זה מאוד חשוב לקבוצה. אנחנו בתחתית וכל ניצחון חשוב מאוד".

שכטר התכוון לחשוף חולצה עם הקדשה אישית לגלעד שליט שנשלחה אליו מהארץ, אולם ברגע האחרון החליט שלא לבצע את המחווה. "לא חשפתי אותה בגלל שהכתוביות היו קטנות ולא היו רואים את זה. אמרתי שאם אבקיע אקדיש לשליט כי הוא מאוד אוהב כדורגל. אמרו לי שהוא רואה ליגה גרמנית בין היתר. הוא אוהד מכבי ת"א? עכשיו אני בגרמניה אז הוא יכול להיות אוהד שלי".

"בקושי צברנו נקודות בפתיחת העונה, היינו במקום האחרון ועכשיו אנחנו צוברים נק' ומשחקים טוב יותר", סיכם החלוץ, "בבונדסליגה אין זמן להירגע. פה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. ביום רביעי יש פרנקפורט בגביע ובראשון משחק קריטי מול המבורג. זה משחק תחתית חשוב יותר ממה שהיה לנו מול פרייבורג".

ומה לגבי חברו הטוב, גילי ורמוט? "בגרמניה אם לא עושים את הכנות הטרום עונה עם הקבוצה קשה להיכנס לעניינים ולוקח יותר זמן", סיפר שכטר, "הוא הגיע חודש וחצי אחרי, הוא עבד לבד וזה קשה יותר. רואים מאימון לאימון שהוא נכנס לעניינים ולחזור לעצמו. מקווה שבקרוב נראה אותו במגרש".