$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כץ: נצחון גדול שלנו, מקווה שנצא לדרך חדשה

בעלי הפועל חיפה יכול לחייך אחרי ה-0:1 על הפועל פ"ת. לנדאו: ''מאוכזב, אך לא נוריד ראש'. יש לנו בעיה קשה בהתקפה, לצערי אין כסף לחיזוק". אוהד של פ"ת נעצר בעקבות מהומה ביציע

אסף אקרמן
אסף אקרמן  22.10.11 - 20:53

קרב התחתית הלוהט של המחזור ה-9 בליגת העל הפגיש הערב (שבת) את הפועל פ"ת והפועל חיפה באיצטדיון רמת גן. בסיום קיבלנו מנצחת אחת גדולה, הפועל חיפה, שהצליחה לגבור 0:1 על יריבתה למאבקי ההישרדות ורשמה ניצחון בכורה העונה בליגת העל. לאחר ההתמודדות קיבלו בסיפוק רב האדומים את 3 הנקודות שהשיגו הודות לשער של החלוץ הזר ולדימיר גלושצ'ביץ' בדקה ה-11. בפ"ת, שנותרה עם 2 נקודות מתחת ל-0, היו מאוכזבים מאוד, אך המאמן גילי לנדאו עדיין לא מרים ידיים.

בסיום המשחק נרשמה מהומה ביציע הפועל פ"ת כשאחד האוהדים הכה, לטענת המשטרה, סדרן. בעקבות האירוע עלו כוחות שיטור ליציע ועצרו את אותו אוהד, לטענת כמה מהצופים שנכחו באיצטדיון, באלימות מופרזת מצד השוטרים.

"זה ניצחון גדול שלנו ואני מאוד מרוצה, אבל צריך לזכור שזו רק התחלת הדרך", סיכם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ את מה שראה, "כדורגל גדול לא היה פה אבל הרבה מלחמה מצד השחקנים שלנו. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין בה. אני מקווה שהניצחון הזה ייקח אותנו למסלול אחר וטוב יותר".

על השאלה האם ניצן שירזי מתכוון להתפטר כעת בדומה לניר קלינגר, שעזב את הפועל ב"ש לאחר ניצחונו הראשון ענה בחיוך: "יש לי מכתב בכיס מניצן שירזי, אבל אתם יכולים להירגע זה לא מכתב התפטרות".

מי שלא התראיין בסיום היה ניצן שירזי שאיבד את קולו. במקומו ניצב מול המיקרופונים עוזר המאמן שביט אלימלך:  "סוף סוף עשינו את זה וניצחנו אחרי הרבה זמן וסבלנות. המחצית הראשונה היתה הטובה שלנו ואפילו יכולנו להגדיל את היתרון. שבסופו של דבר במחצית השניה הובלנו רק 0:1 וידענו שנילחץ לאחור וההתקפות יהיו נגדנו. אני מקוה שמפה נמנף את זה לניצחונות נוספים ונוכל לברוח מהתחתית".

"אני מאוד מאוכזב, אבל יש ימים כאלה בכדורגל, ניסינו לעשות הכל אבל לא הצלחנו", אמר מאמן פ"ת גילי לנדאו שעדיין לא מרים ידיים, "אנחנו לא נשברים ולא מורידים את הראש" כדרכו מאמן המלאבסים לא יכול היה להימנע גם הפעם מתיבול לדבריו: "כמו שהגששים אומרים, מגפרורים נעשה צי'פסים. חבל של הצלחנו לנצח או לפחות להשוות, אבל זה לא סוד גם שיש לנו בעיה קשה בהתקפה. לצערי כשהמפרקים באים ואמרים שאין כסף אין לי הרבה מה לעשות".