$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נתניה זמנית במקום השני עם 1:2 על ב"ש

סבע ומוגרבי הבקיעו, אבן לבן צימק. אדום לסוארס. הפסד 7 לאורחים ו-17 נק' לנתנייתים. המאמן: "לא נבהלים מהמקום שלנו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.10.11 - 20:28

איזו פתיחת עונה למכבי נתניה. הקבוצה ניצחה 1:2 את באר שבע ורשמה משחק שישי ללא הפסד, שמעלה אותה למקום השני לפחות זמנית. לעטר יש 17 נקודות, כמו להפועל ת"א, שלה משחק חסר. גם איוניר עוד יכול לעקוף את הנתנייתים במפגש שלו נגד מכבי פתח תקוה. גם אם בסופו של דבר, הם יירדו למקום השלישי, אי אפשר לקחת את המחמאות מהקבוצה הצעירה הזו. שאפו לראובן עטר.

חוץ מלמאמן, חייבים להגיד מילה טובה לחלוץ שלו, אחמד סבע. למרות שהוא לא ממש מוערך, הוא הפך בשנתיים האחרונות לאחד הטובים בארץ. הפעם הוא כבש את הראשון של קבוצתו ואת ה-7 שלו, מה שמציב אותו בראש טבלת המבקיעים לצד וויאם עמאשה.

הקבוצה מעיר היהלומים היתה ראויה לניצחון והיתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק כשבנוסף הגיע לה גם פנדל שהיא לא קיבלה. מלבד סבע גם מוגרבי הבקיע שער נהדר. אבו לבן רק צימק מאוחר מדי. אפרופו ב"ש? זהו ההפסד השביעי שלה והראשון בעידן גיא לוי. היא תצטרך להסתדר במחזור הבא ללא וויליאם סוארס שספג אדום מיותר סמוך לסיום.

"הביטחון מגיע מהאמונה שלי", ראובן עטר, "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין וככל שהתקדמו הדקות הם ניסו לצאת למתפרצות. אנחנו היינו סובלניים. החבר'ה עובדים ונהנתי מהקבוצה שלי, מהמחויבות והסדר וכל הכבוד להם. אנחנו קבוצה מאוד התקפית ומשחקים עם 4-5 שחקני התקפה באופי שלהם".

"ההגנה הכי טובה זו ההתקפה ואחד הדברים החשובים זה לשמור על הביטחון. ואין לי בעיה עם זה שאנחנו סופגים, כל עוד אנחנו מבקיעים. אנחנו במומנטום טוב. אנחנו לא נבהלים מהמקום שלנו ולא מתרגשים יותר. הגענו לפני שבוע למקום ה-4 ורוצים לשמור ולהיות כמה שיותר למעלה. מקווה שהסגל שלנו יצליח לשמור על המקום כל העונה".

מהלך המשחק
האירוע הראוי הראשון הגיע בדקה ה-12 בה כדור שנורה מראשו של אחמד סבע פגע בבירור בידו של איבן גארידו ברחבה אולם ברגר החליט שזה לא מספיק לפנדל. שתי דקות לאחר מכן סיראז' נסאר הגיע למצב לא רע ברחבת נתניה אבל אמיר אדרי הדף לקרן. בדקה ה-33 הוגבה הכדור לרחבת האורחים מצד ימין, מוגרבי קפץ מעל כולם, אך נגח החוצה. דקה לאחר מכן גארידו ספג כרטיס צהוב בגלל ויכוחים עם השופט.

בדקה ה-52 ליאור ראובן הגביה מצד ימין ואחמד סבע נגח לפינה של השער מתוך הרחבה וקבע 0:1. זהו השער השביעי של החלוץ העונה שהשתווה לוויאם עמאשה. לא עברו 10 דקות (62) ופירס מוגרבי קיבל כדור מהאגף ומ-15 מטרים ירה שטוח פנימה, 0:2. הבישול שייך לבן בינימין שעשה עבודה גדולה באגף. בדקה ה-77, ב"ש חזרה לעניינים אחרי שיוסף אבו לבן פרץ לרחבה השאיר שני שחקני הגנה ובעט לפינה את ה-2:1. ווילאם סוארס ספג בדקה ה-89 כרטיס אדום (צהוב שני) לאחר עימות עם סבע (שקיבל צהוב). בסיום, 1:2.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, ליאור ראובן, טובארנו פיניאס, פיראס מוגרבי, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא (חן ראובן/72), אחמד סבע.
הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, איבן גארידו, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, אמג'ד סלימאן (עידו אקסברד/79), יוסי שבחון, סיראג' נסאר (דובב גבאי/65), מוטי מלכה (צחי מכלוף/57), יוסף אבו לאבן.
שפט: גיא ברגר.