$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הקארדינלס עלו ליתרון 1:2 על הריינג'רס

וורלד סיריס: סנט לואיס קרובה לתואר עם הצגה של החובט בניצחון 7:16 על טקסס, השלים שלושה הום ראנס והישווה את שיאו של רג'י ג'קסון. 16 מ-18 מנצחות משחק 3 האחרונות בגמר במצב של 1:1 גם לקחו אליפות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.10.11 - 07:37
פוחולס חובט בריינג'רס (gettyimages). ההיסטוריה עם סנט לואיס

אלברט פוחולס היה הגיבור התורן הלילה כשהוביל את סנט לואיס לניצחון ענק בטקסס, 7:16 במשחק 3 בוורלד סיריס. כעת, הקארדינלס לא רק שאוחזים ביתרון הביתיות בסידרת הגמר, אלא גם נהנים מרוח גבית של ההיסטוריה: 16 מ-18 מנצחות משחק 3 האחרונות במצב של 1:1 בוורלד סיריס השלימו את המלאכה וזכו באליפות, כשהשתיים היחידות שיצאו מהקבר והפכו את הקערה היו האוריולס של 1969 והיאנקיס ב-2003.

פוחולס עשה זאת בסטייל, עם 3 הום ראנס שהביאו אותו לספר השיאים כשחקן היחיד בצוותא עם רג'י ג'קסון שחובט 3 שכאלו במשחק בגמר. הוא גם קבע שיא היסטורי בסידרה עם 14 בסיסים בסך הכל. כל זאת יומיים בלבד אחרי הטעות שביצע באינינג התשיעי במשחק 2 במה שאולי עלה לסנט לואיס במשחק ההוא.

"לא עליתי למגרש במחשבה שיהיה לי משחק כזה", הודה פוחולס, שהפעם לא התעלם מהתקשורת כמו בפעמים קודמות, "זה היה דבר מיוחד מאוד, אבל מצד שני אפשר להנות מהרגע לדקה אחת ואז להכין את עצמך למשחק מחר". דארן אוליבר, אחד מארבעה הפיצ'רים של טקסס שכשלו מול פוחולס, שנכנס למשחק עם 0 מ-6 בגמר אבל הפעם פשוט חבט בכל מה שנקרה בדרכו, סיכם: "זה היה אחד מהימים האלו. כל משחק הוא משחק בו אתה חייב לנצח. לא עשינו את זה הפעם, ואנחנו חייבים ניצחון מחר במשחק 4. ללא ספק חייבים".

בניגוד למשחקים בהם בלטו הפיצ'רים בתחילת הסידרה, פוחולס סלל את הדרך לחובטים הפעם. סנט לואיס עלתה ל-0:5 כבר באינינג הרביעי אחרי הומר של קרייג, דאבל של פריס וחבטה נהדרת של ג'יי למרכז שהכניסה הביתה שני רצים, וכשטקסס חזרה ל-8:6 בלבד, היו לקארדינלס תשובות. בעצם תשובה אחת: פוחולס: הומר לצד שמאל, עוד אחד למרכז, ומפיגור 7:14 באינינג השביעי היה לריינג'רס קשה לחזור, אפילו בלתי אפשרי.

משחק מספר 4 ייערך הלילה, כשדרק הולנד יעלה אצל הטקסנים מול אדווין ג'ונסון. ריינג'רס כבר מכירים את הסיטואציה, גם בעונה שעברה הם פיגרו 2:1, ניצחו את המשחק הרביעי ואז הפסידו פעמיים וראו את שחקני סן פרנסיסקו זוכים באליפות. האם הפעם יהיה זה סיפור שונה שישכתב את הסטטיסטיקה ההיסטורית? בקרוב נדע.