$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הליגה חשובה לנו יותר מהליגה האירופית. אסור שנאבד עוד נק'"

אחרי התצוגה המדהימה ב-0:5 על סטיאווה בוקרשט, מכבי חיפה רוצה לחזור לצמרת ולכן היא חייבת לנצח הערב את ק"ש. שחקן: "אלישע לוי ביקש לבוא עם אותה נחישות כמו ביום ה'. אסור לפתוח שוב בפיגור, הגיע זמן לכבוש שער יתרון"

תומר לוי
תומר לוי  23.10.11 - 15:42
אלישע לוי ותמיר כהן (אלן שיבר). להמשיך במומנטום
אלישע לוי ותמיר כהן (אלן שיבר). להמשיך במומנטום

נוסחה מנצחת לא מחליפים, את הלקח הזה למד גם מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי. לוי החליט לפתוח עם אותו הרכב שהעלה ב-0:5 המדהים על סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית ביום חמישי, גם הערב במשחק הליגה מול קרית שמונה.

בעונה שעברה, למי ששכח, הבטיחה חיפה את האליפות בצורה רשמית אחרי צמד של ליאור רפאלוב לרשת ק"ש ב-0:2. הירוקים רוצים מאוד לשחזר את הניצחון ההוא, ולהתקרב מהמקום השביעי לצמרת.

איציק כהן, סרי פלאח ומוחמד גאדיר הפצועים לא יהיו בסגל למשחק. "עם כל הכבוד ל-0:5 מול סטיאווה, אנחנו חייבים להתרכז בליגה. כרגע היא חשובה לנו יותר ואסור לנו לאבד נקודות", אמר שחקן בחיפה, "אלישע ביקש מאיתנו להביא את הנחישות מהליגה האירופית לליגה. אנחנו יודעים שזה הלחם שלנו ונעשה הכל כדי לצאת מהמשחק עם 3 נקודות".

שחקן אחר הוסיף ואמר: "אנחנו מודעים לעובדה שב-8 מ-9  משחקי ליגה פתחנו בפיגור, וזה לא פשוט לחפור כל פעם בור ואז לצאת ממנו. הערב אנחנו צריכים ללחוץ מההתחלה ולנסות לעלות ליתרון מוקדם. הגיע הזמן שגם בליגה נפתח משחק ביתרון ולא בפיגור".

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, תמיר כהן, סיידו יא יא, עידן ורד, אייל גולסה, יניב קטן, וויאם עמאשה.