$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אבוקסיס על מחאת האוהדים: הקהל התבלבל

מאמן הכתומים התייחס למחאת האוהדים והוסיף: "שחקנים מובילים לא בכושר". יצחקי: "דאגנו למומי. הניצחון שייך לו. צריך סבלנות כולם אמרו לי לפטר אותו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.10.11 - 20:53
אבוקסיס. "שחקנים לא בכושר טוב"
אבוקסיס. "שחקנים לא בכושר טוב"

רמת השרון מסתמנת כהפתעה נעימה. הקבוצה רשמה הערב (שבת) ניצחון מרשים 1:2 על בני יהודה והתרחקה עוד יותר מהקו האדום. כרגע יש לעולה החדשה 12 נקודות והיא לפחות זמנית במקום ה-9 אחרי קרב דרמטי שהסתיים בשער ניצחון בדקה ה-90 של תומר סוויסה.

החלוץ שהגיע מקרית שמונה נמצא בכושר נהדר וכבש גם את הראשון בדקה ה-28. דינו אנדולובו הצליח רק להשוות זמנית בדקה ה-35. בני יהודה? דווקא אחרי תקופה טובה, היא נעצרה עם תיקו מול סכנין והפסד כואב הפעם. בכל מקרה היא עדיין במקום ה-5 אך מכבי חיפה יכולה לעקוף אותה בתחילת השבוע.

חוץ מכדורגל היה לנו גם אירוע לא נעים אחד כאשר מומי זפרן חש ברע ובדקה ה-35 נאלץ לעזוב את הקווים, לעבור טיפול שבסיומו פונה לבית חולים. הבשורה הטובה היא שמצבו טוב והוא אמנם נשאר להשגחה בתל השומר, אבל לא מעבר לכך.

מאמן הכתומים, יוסי אבוקסיס אמר: "כבר תקופה ארוכה שאנחנו לא משחקים טוב והיום זה עלה לנו בהפסד. זה צירוף של המון שחקנים מובילים שלא משחקים טוב בתקופה האחרונה וזאת התוצאה". על שריקות הבוז, הוסיף: "הקהל זכותו למחות וחלקו התבלבל כי הקבוצה בצמרת ואי אפשר לצפות כל הזמן לתצוגות. אני מקווה שזה יעיר את השחקנים".

"מומי אחרי ה-0:1 הרגיש לא טוב ומיחושים בחזה", אמר יו"ר הקבוצה מאיר יצחקי, "ישר דאגנו שרופא יטפל בו. לקחנו אותו לאמבולנס ולראות שהכול בסדר. אני כבר הרבה זמן אמרתי שכל ניצחון זה שלו. מומי מאמן טוב ובן אדם עוד יותר טוב. אני אוהב אותו".

"צריך סבלנות. כולם אמרו לי לפטר אותו. מישהו שציפה שננצח את ב"ש, מכבי פ"ת, ובני יהודה? יש לנו שחקנים חדשים ואין הוקוס פוקוס. אנחנו לא מארחים בבית. מגיע צל"ש לשחקנים על ההקרבה והסבלנות. אנחנו קבוצה שהגיע לנו נקודות במשחקים קודמים ולא לקחנו. אנחנו בפורמה טובה ויכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגת העל. תוך חודש נארח בבית". אחרי הביקור בבית החולים אמר יצחקי לאתר ערוץ הספורט: "הדבר הראשון שהוא שאל אותי זה על התוצאה. אני שמח שהוא בסדר בסך הכול כי הבריאות שלו זה הדבר הכי חשוב לכולנו".

תומר סויסה שכבש צמד: "אני מרגיש מצוין. טוב לי פה ואני נהנה לשחק פה. חזרה לי שמחת החיים תודה למומי ואני שולח לו החלמה מהירה ושיחזור מהר הביתה. ישבנו כולם ביחד ודיבנרו ואמרנו שצריך לשים את זה בצד ודאגנו לו. עלינו למחצית ולא התחלנו אותה טוב. אני שמח שניצחנו. במיליון אחוז היה פנדל".