שתף קטע נבחר

בייסבול: 3 הום ראנס לפוהולס, 1:2 לסנט לואיס

שחקן הבסיס הראשון של הקארדינלס הפך לשלישי אי פעם שעושה זאת בוורלדס סירייס, כשהוא הוביל את קבוצתו ל-7:16 על טקסס ומשיב את הביתיות לסנט לואיס. הלילה: משחק מספר 4 (02:00, ESPN)

אוקטובר 1977. רג'י ג'קסון סוגר עונה מלאת עניין בניו יורק יאנקיז, אך עושה זאת בסטייל, עם שלושה הום ראנס במשחק השישי בוורלד סירייס מול הלוס אנג'לס דודג'רס, והופך לשני אי פעם שעושה זאת בסדרת הגמר (לצד בייב רות' האגדי). לפנות בוקר (א') הפך אלברט פוהולס לשלישי ברשימה, כשהוביל את סנט לואיס ל-7:16 על טקסס ריינג'רס ול-1:2 בסדרה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הסדרה שעד כה היתה בעיקר סדרה של הגנות סוף סוף התעוררה לחיים גם מהצד ההתקפי, כשקיבלנו בסך הכל 28 חבטות ושישה הום ראנס בתשעה אינינגים. האורחים השתלטו על העניינים מהר מאוד, כשמאט האריסון ספג חמש ריצות בפחות מארבעה אינינגים וסיים את חלקו מהר מאוד. זה החל עם הום ראן של אחד השחקנים החמים בוורלד סירייס, אלן קרייג, ונמשך עם דאבל של דייויד פריס, גראונד בול של ג'ון ג'יי וסינגל של ראיין ת'ריוט שקבעו 0:5 לקארדס.

 

אין עוד מלבדו. פוהולס יודע שהוא כוכב הערב (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אין עוד מלבדו. פוהולס יודע שהוא כוכב הערב(צילום: AFP)

 

מייקל יאנג ונלסון קרוס ניסו להחזיר את טקסס למשחק כשחבטו הום ראנס באינינג הרביעי, אך לאחר שצימקו ל-5:3 שוב הגיעו האורחים מסנט לואיס, כשפריס ויאדייר מולינה המשיכו להתעלל בפיצ'רים של הריינג'רס - והנה זה כבר 3:8. באינינג החמישי הגיעה טקסס הכי קרוב שאפשר, כששוב היה זה יאנג, ביחד עם אדריאן בלטרה ומייק נאפולי שקבעו 8:6 בלבד, אך לא לזמן רב...

 

פה הגיע פוהולס לראשונה, כשבאינינג השישי הוא שלח כדור שזרק אלכסי אוגאנדו, רגע לפני שמולינה הוסיף ריצה ופתאום זה כבר 6:12. הקארדס לא עצרו, ובאינינג השביעי שלח פוהולס כדור שקיבל הפעם ממייקל גונסאלס, שלמעשה סגר סופית את המשחק כשהקארדס עלו ל-6:14.

 

וזה גם קרה בוורלד סירייס. המחבט נשבר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
וזה גם קרה בוורלד סירייס. המחבט נשבר(צילום: רויטרס)

 

נאפולי עוד צימק, רק כדי שדארן אוליבר יעלה באינינג התשיעי ויעניק לפוהולס את הדרך לדפי ההיסטוריה - הום ראן שלישי במשחק, ורג'י ג'קסון

 ובייב רות' כבר לא לבד.

 

"הוא סופר שחקן, בכך אין ספק", אמר על פוהולס המנג'ר המפסיד רון וושינגטון. על המשחק עצמו אמר וושינגטון: "חטפנו הלילה, הם חבטו ללא הפסקה, ולא היה שום דבר שיכולנו לעשות בנושא כדי לעצור אותם". הלילה (02:00, ESPN) ייערך המשחק הרביעי בסדרה, כשאדווין ג'קסון יעלה לאורחים מסנט לואיס, ודרק הולנד למארחים, שחייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי סביר לזכות באליפות ראשונה אי פעם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פוהולס חוגג את הניצחון
צילום: רויטרס
מומלצים