שתף קטע נבחר

עיתוני גרמניה: "15 דקות הגאונות של שכטר"

שער הניצחון של החלוץ הישראלי מול פרייבורג לא נעלם מהתקשורת המקומית: "שכטר שימח את השדים האדומים". המאמן מרקו קורץ: "הוכחנו עליונות". צפו בתקציר המשחק

שערו השלישי של איתי שכטר בגרמניה היה מתוק במיוחד. הוא גם כבש בנגיחה וגם העניק לקייזרסלאוטרן 0:1 קטן-גדול, שהקפיץ אותה למקום ה-14 בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

 

ובליגת העל שלנו:

 

ביום שאחרי שער הניצחון, עיתוני גרמניה שיבחו את החלוץ הישראלי. "15 דקות הגאונות של שכטר", היתה הכותרת הראשית הבוקר (א') של 'הברלינייר מורגן פוסט'. ה'ניוז אאוס ברלין' הילל גם הוא את כובש השער וכתב: "שכטר שימח את השדים האדומים" (כינויה של קייזרסלאוטרן).

 

ה'בילד' ציין כי "שכטר התחיל את המשחק חלש, אבל אחר כך כבש שער ניצחון". מרקו קורץ, המאמן המנצח, צהל גם הוא בסיום: "הגיע לנו לאסוף את כל שלוש הנקודות

. הוכחנו עליונות לאורך כל המשחק".

 

שכטר, שהוחלף בדקה ה-89 וזכה לתשואות, אמר ל-ynet ספורט: "אני יודע שגלעד שליט אוהב כדורגל ומאוד מקווה שהוא ראה בביתו את המשחק שלנו. אני מקדיש לו את השער, חשבתי עליו".

 

"זה היה נצחון ענק וחשוב לקבוצה בכדורגל לא גדול שלנו. אני מאוד שמח, היה מדהים לראות את כל הקהל קם למחוא לי כפיים אחרי השער", סיכם החלוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שכטר חוגג את שער הניצחון
צילום: gettyimages
מומלצים