$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שכטר כבש ונתן ללאוטרן 0:1 יקר על פרייבורג

החלוץ הבקיע (75) וגם סחט פנדל שהוחמץ על ידי טיפרט: "המשחק הכי טוב שלי בגרמניה". ורמוט לא שותף. 0:5 לדורטמונד על קלן. מינשנגלדבאך נוצחה 1:0 בהופנהיים . 90 דקות לאלמוג כהן ב-2:2 של נירנברג עם שטוטגרט

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  22.10.11 - 17:05
שכטר. שער שלישי העונה בבונדסליגה (GETTYIMAGES)
שכטר. שער שלישי העונה בבונדסליגה (GETTYIMAGES)

איתי שכטר ממשיך להרשים בבונדסליגה. החלוץ העניק הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות לקייזרסלאוטרן, כאשר שער שלו (השלישי שלו העונה, בדקה ה-75) סידר לשדים האדומים 0:1 ביתי על פרייבורג. הישראלי סיפק את אחת מהפעותיו הטובות עד כה וגם הספיק לסחוט פנדל, שהוחמץ. גילי ורמוט ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות. מי שחייכה גם היא היתה בורוסיה דורטמונד שהשיגה 0:5 מרשים על קלן ואילו מינשנגלדבאך המפתיעה נכנעה 1:0 להופנהיים. אלמוג כהן שיחק 90 דקות ב-2:2 של נירנברג מול שטוטגרט.

"זו הרגשה נפלאה להשלים שני ניצחונות רצופים, לדעתי זה המשחק הטוב ביותר שלי עד כה בגרמניה", אמר שכטר לאתר ערוץ הספורט בסיום המפגש מול פרייבורג, "לשמוע את הקהל כולו עומד ומריע לי עשה צמרמורת". החלוץ הישראלי לא התעלם מהאירועים האחרונים בארץ ואמר: "אני מקדיש את השער הזה לגלעד שליט". השחקן הוסיף: "מעבר לשער השלישי שלי אני חושב שאני גם נכנס לקצב, אבל הכי חשוב שניצחנו כי זה היה משחק שהיינו חייבים בו את הנקודות. הגעתי לעוד כמה מצבים שיכולתי להבקיע וחבל שלא ניצלתי אותם. היום אחגוג אבל הפנים כבר לקראת המשחק הבא".

קייזרסלאוטרן - פרייבורג 0:1
בדקה הרביעית שכטר נפל ברחבה ודרש כדור עונשין מ-11 מטרים. שריקה אכן הגיעה, אבל דווקא לנגיעת יד של החלוץ הישראלי. המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, אך לאוטרן עלתה לחצי השני עם הרבה יותר התלהבות. בדקה ה-62 הישראלי עשה סיבוב נהדר ושלח בעיטה חדה מ-15 מטרים, שוער האורחים הצליח להוציא לקרן. דקה עברה ובתום עירבוביה ברחבה שוב שכטר היה סיכן את השער, כשניסה לדחוק בגלישה מ-5 מטרים אבל פגע רק במשקוף של פרייבורג.

בדקה ה-75 החלוץ הישראלי שוב היה שם בשביל השדים האדומים. לאחר הגבהה לרחבה, אמדיק הסיט ושכטר הצליח להתרומם מעל הגנת פרייבורג ומ-7 מטרים נגח פנימה את שערו השלישי העונה. המומנטום של לאוטרן נמשך ודקה לאחר מכן הישראלי גם סחט פנדל אחרי שהוכשל על ידי אוליבר באומן. אלא שכריסטיאן טיפרט בזבז את ההזדמנות והחמיץ מהנקודה. שכטר קיבל סטנדינג-אוביישן מהקהך המקומי כאשר הוחלף דקה לסיום וזכה לתשואות מהקהל המקומי.

דורטמונד - קלן 0:5
האלופה התאוששה מההפסד לאולימפיאקוס בליגת האלופות ובסטייל, עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות. כבר בדקה ה-7 שינג'י קגאווה העלה את שחקניו של יורגן קלופ ליתרון אחרי אסיסט של קווין גרוסקרויץ. בדקה ה-25 המארחים כבר הכפילו אחרי כיבוש של מרסל שמלצר. דקה לפני השריקה למחצית רוברט לוונדובסקי המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו (כבש גם באמצע השבוע) ונעץ את השלישי. החלוץ הפולני ניצל את האין הגנה של האורחים ובדקה ה-50 השלים צמד עם הרביעי של דורטמונד. 16 דקות עברו וגם  הבלם-קשר סבסטיאן קהל הצטרף לחגיגה וקבע 0:5.

הופנהיים - מינשנגלדבאך 0:1
עכשיו זה סופי, המומנטום של הפתעת העונה נעצר. אחרי ה-2:2 הביתי מול לברקוזן במחזור הקודם ההחבורה של של לוסיין פאבר קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, אך רשמה משחק שני ברציפות ללא 3 נקודות. מי שאחראי להפסד השלישי העונה של האורחים היה הבוסני הנהדר ודאד איביסביץ' שכבש את שער הניצחון בדקה ה-56.

נירנברג - שטוטגרט 2:2
אלמוג כהן פתח בהרכב הבאוורים ושיחק 90 דקות. כבר אחרי 9 דקות של כדורגל סימונס העלה את המארחים ליתרון. אחרי שעה של כדורגל האורחים הצליחו לחזור, כאשר קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. הרסבי זדרבקו קוזמנוביץ' לקח אחריות וכבש את השיוויון. 20 דקות לסיום נירינברג שוב נטלה את ההובלה הודות לשער של פיליפ וולשיד, אבל בדקה ה-84 פרנססיקו רודריגס חילק את הנקודות.

תוצאות נוספות: הרטה ברלין - מיינץ 0:0, המבורג - וולפסבורג 1:1 (פטריץ' 56 / מנדז'וקיץ' 2).