$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ערן לוי: "משפילים אותי וזה אישי ומכוער"

חלוצה המוקצה של הפועל חיפה התארח ב'שער השבת' והפציץ: "שביתה איטלקית? כולם יכולים להגיד מה שרוצים, גם ניצן. זה כואב לי, אם לא הייתי רץ לא הייתי מגיע למספרים שהגעתי אליהם. איך אני יוצר אווירה שלילית, מהיציע?"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.10.11 - 23:20

סאגת ערן לוי והפועל חיפה נפרסת כבר על פני חודשים ארוכים ומספר קדנציות. לאחר ששוב קיבל בסוף השבוע הודעה לא להגיע לאימון ולאחר שלא נכלל בסגל הקבוצה בניצחון על הפועל פ"ת (0:1), החלוץ המושמץ הגיע לאולפן "שער השבת" והציג את גרסתו לאירועים. לוי דיבר על האפשרות לעבור לבית"ר, על הסיבות לכך שעבר כל כך הרבה קבוצות בקריירה ופרס את האמת כפי שהוא רואה אותה. 

   לאור השבר ביחסים עם מאמנו, מסתמן כי החלוץ בדרכו הבטוחה החוצה מהמועדון.

"קודם כל, חשוב לי לומר שאני עדיין שחקן של הפועל חיפה לכל דבר" פתח לוי את דבריו. "אין לי מושג מה קרה. הכל בא לי בהפתעה, מבלי ששמעתי טענות לפני כן. בהתחלה יצאתי מההרכב ומספר ימים אחר כך שחררו אותי בלי סיבה. כשאדם טועה, הוא רוצה לדעת מה הסיבה ולי לא אמרו כלום. אחרי שלושה מחזורים חזרתי, עליתי כמחליף והבקעתי שער. במשחק שלאחר מכן לא שותפתי".

לוי המשיך בגרסתו: "אני יושב ביציע כבר 4-5 מחזורים. זה כואב לי ואני לא יודע מה הסיבה. אני שומע שזה בגלל בעיות משמעת, הפרעות בחדר הלבשה. אני מוכן להראות את הסלולר שלי שתראו הודעות תמיכה מצעירים בקבוצה. דיברתי עם ניצן. אין לי משהו אישי איתו, להיפך, אני מעריך אותו כאדם, אבל כואב לי כי אני אוהב את המועדון הזה. היחס שאני מקבל הוא טעות גדולה. לא היו לי סיטואציות של בעיות משמעת. לא מגיעה לי כזו השפלה. כולם יודעים שיואב כץ רוצה אותי".

לשאלה לגבי מספר הקבוצות שהחליף עד כה, ענה החלוץ: "אני בן 26, ועברתי 8 קבוצות. לא קיבלתי הזדמנויות. אני מסכים שזה לא מצטייר טוב, אבל הייתי ילד ועשיתי טעויות. אז מה? להגיד שמהיציע אני יוצר אווירה לא טובה? שביתה איטלקית?! אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, גם ניצן. אין לי מילה רעה אם זו החלטה מקצועית. אבל שיגידו שאני מפריע ויוצר אווירה שלילית?"

בית"ר ירושלים? רצו אותי שם
כשנשאל אם לא חשב שהחזרתו "בכוח" ע"י הבעלים תהיה בעייתית, השיב: "לקחתי בחשבון כשהחזירו אותי שזה עלול ליצור בעיות, אבל האמנתי שאתרום על המגרש. היום אני לא מתבייש להגיד שלא מגיע לי לשבת ביציע. אני לא יודע לאן זה יוביל, ולא רוצה לפגוע באיש. כואב לי. אם אני רץ ועושה פאול באימון זה רק אומר שאני מתאמץ. לא יכול להיות שאני לא משותף בזמן שהקבוצה לא מצליחה. כנראה שזה משהו אישי נגדי".

"אם יש סיכוי שהסיפור הזה יעבור ואחזור לשחק בהפועל חיפה? לא יודע, זה הכדורגל. המצב עצמו די מכוער, דברים לא נעשים בצורה מקצועית כלפי. יש סיכוי שאחזיר את התביעה שוב. אין לי מושג, אני בא לאימונים כרגיל, אבל השבוע זה כבר היה מכוער ומשפיל. עם כל הלב, אני רוצה לסדר את הדברים. הצטערתי וביקשתי סליחה על דברים שאני אפילו לא יודע שעשיתי. אומרים בתקשורת מדי שבוע שאני לא רץ, אבל זה שטויות. אני מכבד את השחקנים ואני לא ב"קצר" עם אף אחד, כולל כל המנהיגים בקבוצה וכולל יוסי דורה, אצלו אני מתארח מדי שבוע. אם לא הייתי רץ באימון לא הייתי מגיע למספרים שיש לי".

לסיכום, העלה ערן לוי את האפשרות שהכסף המובטח לו בחוזהו מול הפועל חיפה ישמש אותו למעבר לקבוצה אחרת שאינה יכולה לשלם לו: "רציתי להגיע לבית"ר ורצו אותי שם. הגעתי למצב שאני רוצה לשחק בלי שכר. עד ינואר אני לא יכול לשחק בשום מקום אחר. אם ניצן לא רצה אותי אז לא היו צריכים להחזיר אותי כי הייתי יכול לשחק כעת במקום אחר".