$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו במסי מחמיץ פנדל ב-0:0 מול סביליה

ואראס עצר את הבעיטה של הכוכב מהנקודה הלבנה בדקה ה-94 ואלופת אירופה לא כבשה במשחק לראשונה מאז 15 במאי. קאנוטה ונבארו הורחקו במהומה לקראת הסיום, צ'אבי השווה את שיא ההופעות בליגה וריאל עלתה לראש הטבלה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.10.11 - 22:52

מילא לא לנצח את סביליה, מילא לא לנצל 13 קרנות, מילא לסחוט מהשוער היריב 15 הצלות, אבל שליאו מסי יחמיץ פנדל בבית בדקה ה-90 ויאפשר ברשלנות לשתי נקודות לברוח מהקאמפ נואו? ברצלונה לא כבשה לראשונה במשחק רשמי מאז 15 במאי (0:0 מול לה קורוניה), סיימה ב-0:0 את משחק הבית שלה מול האנדלוסים ואיפשרה לריאל מדריד לחלוף על פניה בדרך לפסגת הטבלה הספרדית.

דווקא בערב שכזה צפו מרבית הפרשנים והאוהדים שברצלונה תטייל וריאל מדריד תתקשה (0:4 במלאגה), וההיפך הוא הנכון. חניכיו של פפ גווארדיולה אמנם החזיקו את הכדור ב-73 אחוזים מהזמן, בקרנות (3:15) ובבעיטות למסגרת (3:8), אבל פשוט לא הצליחו לפרוץ את הביצורים של סביליה הקשוחה.

ערב המשחק פורסמה באחד מכלי התקשורת במדריד כתבה בה הוזכר שברצלונה מעולם לא הפסידה במשחק אותו ניהל איטורלדה גונסאלס (12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-14 מפגשים). הפעם השופט שלף שני כרטיסים אדומים, 11 צהובים, פסק על פנדל בתוספת הזמן והוסיף 8 דקות. מרבית ההחלטות שלו היו כשרות, אבל זה הריח רע ובכל מקרה לא עזר לבארסה.

מישהו אחד לפחות יצא מרוצה - ויקטור ואלדס שבר את שיאו האישי כשלא ספג כבר 607 דקות רצופות במשחקים רשמיים. במחזור אמצע השבוע תתארח ברצלונה אצל העולה החדשה גרנאדה, בעוד שהמוליכה ריאל מדריד תתמודד בביתה מול ויאריאל. ומי יודע, אולי דווקא לבאנטה הקטנה תגיע למחזור הבא מהמקום הראשון?

מהלך המשחק
אינייסטה תפס את מקומו של פדרו בחוליית ההתקפה, בעוד שחבייר מסצ'ראנו ואדריאנו קיבלו מקום ברביעיית ההגנה של פפ גווארדיולה. צ'אבי השווה את שיא ההופעות של טרזן מיגלי במדי ברצלונה בליגה (391). מנגד הוצב מאנו דל מוראל בחוד ופרדי קאנוטה המנוסה החל את הערב על הספסל.

אחרי חצי שעה של בצורת בקאמפ נואו הגבירו שחקני בארסה את הקצב ודני אלבס לא הצליח להשתלט על כדור מסוכן ברחבה, אותו קלט השוער חאבי ואראס. בדקה ה-40 הגיעה התקפה מסחררת של ברצלונה לסיומה בהחמצה של וייה, שבעט לגופו של השוער האורח מ-5 מטרים.

בדקה ה-49, כשביציע שלט על נכתב "ברוך שובך גלעד שליט", שלח מסי כדור חופשי מסובב שחלף סנטימטרים מעל למשקוף של סביליה. הלחץ של בארסה התגבר והתגבר ובדקה ה-56 נגח מסי בעוצמה סמוך לקורה השמאלית והחוצה.

גווארדיולה החליט להגביר את המחץ והכניס את פדרו במקום קייטה. בדקה ה-69 כמעט הסתיים עוד צירוף מסירות מופלא באגף ימין בשער עצמי. בדקה ה-73 מסר מסי לאינייסטה, שהקדים את השוער והקפיץ את הכדור על המשקוף. מיד לאחר מכן פברגאס החליף את טיאגו בעוד מאמץ לפרוץ את הביצורים של האנדלוסים.

ואראס הצליח לעצור גם ניסיון של מסי אחרי סלאלום אישי בדקה ה-78. רק בדקה ה-90 קיבלה ברצלונה הזדמנות פז. אינייסטה פרץ לרחבה בתוספת הזמן ונפל. שחקני סביליה התווכחו, קאנוטה הכה את פברגאס בפניו והורחק ובסיום המהומה מסי ניגש לבעוט את הפנדל. הכוכב הראה שגם הוא אנושי, בעט ימינה בזהירות וחאבי ואראס עצר את הכדור. איזו דרמה. פרננדו נבארו עוד הספיק להיות מורחק אחרי פגיעה בפדרו ואחרי 8 דקות של תוספת זמן יצא לחגוג נקודה נדירה בקאמפ נואו.