$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דרים טים: כוכבי NBA ישחקו יחד בכל העולם

קובי בראיינט, לברון ג'יימס, דוויין ווייד ואחרים יערכו שישה משחקים בלונדון, סין וגם בפורטו ריקו. נבחרת החלומות החדשה?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.10.11 - 21:51
ג'יימס, בראיינט ואנטוני בבייג'ין. מתכוננים ללונדון? (gettyimages)

איך קוראים לקבוצה שבה משחקים ביחד קובי בראיינט, לברון ג'יימס, דוויין וייד, כרמלו אנטוני, כריס בוש, בלייק גריפין ואחרים? כמובן - "הדרים טים". בזמן שראשי ה-NBA וראשי ארגון השחקנים נמצאים במרתון שיחות כדי למנוע השבתה מוחלטת של הליגה וכדי לחזור לשחק בהקדם, החליטו הכוכבים לעשות מעשה. ע"פ דיווחים בארצות הברית, מספר לא קטן של אולסטארים יתאחדו למסע משחקים ברחבי העולם.

המטרות? הראשונה היא כמובן להרוויח כמה דולרים, שכן הם מפסידים כסף רב בכל יום שעובר. השניה - לטייל בעולם ולקבל יחס של מלכים. ומי יודע אולי בתווך הם יתגבשו קצת לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון בקיץ הבא. המסע אמור להיות בחסות של חברת "בלוקבאסטר" ויימשך 10 ימים במהלכם צפויים השחקנים לקיים שישה משחקים בלונדון, פורטו ריקו, אוסטרליה ומאקאו. כל אחד מהמשחקים יהיו באולמות המכילים לפחות 15,000 מושבים.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, השחקנים יקבלו סכומים שונים שיגיעו עד מיליון דולרים, כאשר חלק מההכנסות של הטור ייתרמו לצדקה. אם אכן זה ייצא לפועל, זה יהיה הטורניר הגדול ביותר ששחקני NBA לוקחים בו חלק במהלך שביתה. לפני 13 שנים, בשביתה של 1998, כמה שחקנים קיימו משחקי ראווה באטלנטיק סיטי, אך לא יותר מכך.

בין השחקנים שאמורים לקחת חלק בטור העולמי, פרט לשמות שבשורת הפתיחה, נמצאים גם פול פירס, אמארה סטודמאייר, דריק רוז, כריס פול, ראג'ון רונדו, ראסל ווסטברוק, קרלוס בוזר, קווין דוראנט, קווין גארנט וגם קווין לאב. אין ספק מדובר בקבוצת אול-סטאר אמיתית. איש העסקים קלווין דארדן, שאחראי על גיוס השחקנים, טוען שכבר החתים על חוזה את בראיינט, וייד, בוש, גריפין, רונדו ופירס.