$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בייסבול: 0:1 לקרדינלס בוורלד סירייס

סנט לואיס ניצחה 2:3 את טקסס ריינג'רס ועלתה ליתרון בסדרת הגמר. המשחק הבא ייערך כבר הלילה (02:05)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.10.11 - 07:22
אכן ניצחון קרדינלי (gettyimages)

סנט לואיס ניצחה 2:3 את טקסס בפתיחת הוורלד סירייס ומוליכה 0:1 בסדרה שתכריע את עונת הבייסבול.

לאחר פתיחה שקולה ושלושה אינינגים וחצי עם הרבה אפסים על לוח התוצאות, עלתה סנט לואיס ליתרון. אלברט פוחולס נפגע מהגשה של ווילסון, דאבל של מאט הולידיי קידם אותו לבסיס השלישי וסינגל של לאנס ברקמן הכניס הביתה את שניהם - 0:2 לקרדינלס.

עם פתיחת האינינג החמישי איזנו הריינג'רס ל-2:2 עם חבטה לשתי ריצות של מייק נאפולי ליציע. מאמן סנט לואיס טוני לה רוסה הכניס את אלן קרייג לחבוט במקום גיבור העונה עד כה כריס קרפנטר (שישה אינינגים מלאים) בתחתית האינינג השישי. קרייג החזיר לו בסינגל שהביא את דייויד פריז הביתה, וזה חתם בריצה את ה-2:3. ג'ייסון מוטה סגר בהצלחה וסנט לואיס מוליכה 0:1 בסדרה.

לה רוסה כבר עם 67 ניצחונות פלייאוף - המאזן השני בטיבו למאמן יחד עם בובי קוקס ושני רק לג'ו טורה (84). המשחק השני בוורלד סירייס ייערך הלילה (02:05, שידור ישיר ב-FOX וב-ESPN) והאורחים מטקסס ינסו להימנע מחזרה על כשלונות העונה הקודמת, אז הפסידו 4:1 בסדרה לסן פרנסיסקו.