$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בורשטיין: "שמות גדולים? גם לנו יש כאלה"

מכבי תל אביב הגיעה למילאנו לקראת משחקה הראשון העונה ביורוליג מול גלינארי וחבריו, הקפטן אופטימי: "אנחנו מכירים אותם היטב, עבדנו על התרגילים שלהם וההגנה שלנו מולם". אימון חלקי לג'ורדן פארמר, צפוי לשחק

רועי גלדסטון  19.10.11 - 06:21

אחרי פתיחת עונה מצוינת ועם מאזן מושלם בליגה האדריאטית ובליגת לוטו, מכבי ת"א המריאה הבוקר (רביעי) לאיטליה, שם תתמודד מול מילאנו במחזור הפתיחה של היורוליג מחר בערב (שידור ישיר כאן באתר).

השחקנים של דייויד בלאט חווים לראשונה את עומס 3 המסגרות עם 3 משחקים בשבוע אחד, כאשר לאחר שהביסו ביום ראשון את גלבוע/גליל בליגה, הם יתמודדו אחרי עזיבת איטליה מול שירוקי הבוסנית במוצ"ש במחזור הרביעי בליגה האדריאטית.
 
ג'ורדן פארמר, הסובל ממתיחה במפשעה, ערך אמש אימון חלקי, ולא השתתף בתרגול ה-5 על 5 - החלק שכלל 'מגע' באימון - כל זאת במטרה לאפשר לו מנוחה על מנת שישחק מחר. הצהובים יצאו לאיטליה ללא הפורוורד מילאן מצ'באן שהושאל עד סוף העונה לפרטיזן בלגרד. בתוך כך, עדיין נראה כי בעיות תקציביות מונעות התקדמות בשיחות עם הגארד קית' לנגפורד. מכבי ת"א חוסכת מהשאלתו של מילאן מצ'באן סכום שמוערך בכ-300-400 אלף דולרים, בעוד שלנגפורד דורש שכר של מיליון דולרים נטו לעונה. הפערים נותרו כאמור גדולים, ובינתיים קיים קיפאון בשיחות בין הצדדים.
 
"התחלנו לעבוד על התרגילים של מילאנו ועל ההגנה שלנו מולם", אמר לפני ההמראה הקפטן טל בורשטיין, "אנחנו מכירים את רוב השחקנים שלהם. ניכנס ביומיים הקרובים לעומק ולפרטים יותר קטנים ונבוא מוכנים. אין ספק שהיורוליג זה באמת רמה אחרת. בבית שלנו יש קבוצות עם הרבה הרבה שמות גדולים, אבל גם אצלנו לא חסר. אני מאמין שיש לנו קבוצה מספיק טובה, אבל אנחנו נצטרך לעבוד קשה ולהשיג נצחונות כדי לעבור לשלב הבא".
 
על המעבר מיריב קשה לפיצוח כמילאנו למשחק מול שירוקי במוצ"ש אמר בורשטיין: "אנחנו עוד לא חושבים או מדברים על שירוקי, אלא מתמקדים אך ורק במילאנו. אנחנו רוצים כמובן לבוא ולנצח שם, ולאחר מכן נדבר על המשחק מול שירוקי".