שתף קטע נבחר

מוטי איוניר: "לא עשינו כלום בהתקפה"

מאמן מכבי ת"א, שהציגה מחצית שנייה איומה, היה מאוכזב בסיום ההפסד 2:1 לקריית שמונה והוסיף: "קריית שמונה הימרה על כל הקופה וזכתה". ניבאלדו מתח רצועה בברך ויעבור הלילה בדיקה שתכריע את חומרת הפציעה

מכבי ת"א הפסידה הערב (א') לעירוני קריית שמונה 2:1, לאחר ששמטה שער יתרון והציגה יכולת רעה מאוד במחצית השנייה. בלם הצהובים ניבאלדו, מתח את הרצועה הצידית של ברך ימין ויעבור הלילה בדיקה בבית החולים "איכילוב" שתכריע את חומרת הפציעה.

 

 

מוטי איוניר, מאמנה של הקבוצה שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון, היה מאוכזב בסיום: "בחצי הראשון שלטנו במשחק וקריית שמונה לא הגיעה לרחבה שלנו. לצערי הרב, המגמה נעצרה במחצית השנייה".

 

 

"קריית שמונה הימרה על כל הקופה, כשרן בן שמעון ויתר על קשר והכניס חלוץ. ההימור השתלם, לאחר החילוף הם שיחקו מצוין והביכו אותנו, ואנחנו לא עשינו שום דבר בחלק הקדמי", הוסיף איוניר. "אני לא חושב שהסיבה להפסד היא לחץ, השחקנים לא הציגו יכולת טובה במרכז המגרש, ונחלשנו לעומת המחצית הראשונה".

 

רן בן שמעון לא הרגיש טוב בסיום המשחק ועזב את המתחם. במקומו הגיע עוזרו ברק בכר שמסר: "השחקנים עלו ונתנו מחצית שנייה מדהימה. הם יישמו את ההוראות, שלומי אזולאי היה מצוין ועזר לנו מאוד".

 

עוד כותרות ב-ynet ספורט:

 

אזולאי חוגג: "במחצית השנייה שיחקנו את הכדורגל שלנו" (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אזולאי חוגג: "במחצית השנייה שיחקנו את הכדורגל שלנו"(צילום: אפי שריר)

 

 

שלומי אזולאי שכבש את שער השוויון הסביר: "ידענו שאנחנו יכולים לעשות את השינוי ועשינו אותו. עלינו מבוהלים למחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה התחלנו לשחק את הכדורגל שלנו. השאיפה שלי היא לטפס כמה שיותר גבוה עם קריית שמונה ולשדרג את היכולת האישית שלי". 

 

חלוץ קריית שמונה, שמעון אבוחצירה שהחמיץ הזדמנויות רבות במשחק אך לבסוף כבש את שער הניצחון, אמר: "בחצי ראשון לא שיחקנו טוב, אבל לקחנו את עצמנו בידיים ואמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים לצאת לדרך חדשה והפגנו אופי חזק". 

אבוחצירה הוסיף: "אם היה קצת יותר מזל, התוצאה הייתה גדלה. אנחנו חייבם לעבוד קשה והלוואי שנמשיך את רצף הניצחונות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איוניר מאוכזב
צילום: אפי שריר
מומלצים