$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלאט: עמדנו בכל מטרות פתיחת העונה שלנו

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק פתיחת ליגת העל מול גלבוע/גליל (21:00, שידור ישיר באתר): "אנחנו מוכנים לליגה, נקווה שגם ליורוליג". כצפוי, סופו לא יתלבש. אימון חלקי לליאור אליהו

רועי גלדסטון  15.10.11 - 15:39
סופו. לא ישחק עוד בליגת העל? (אתר מנהלת)
סופו. לא ישחק עוד בליגת העל? (אתר מנהלת)

מחזיקת גביע צ'אנס הטריה, מכבי תל אביב, תפתח מחר (ראשון) את המסע לעבר ההגנה על התואר כשתפגוש את סגניתה גליל/גלבוע למחזור הראשון של ליגת העל. אולם, נדמה כי הסיפור המרכזי של המשחק היא החלטתו של דייויד בלאט שלא להלביש את סופוקליס שחורציאניטיס למשחק המסקרן.

בלאט, שאמר בסוף השבוע כי ייתכן וסופו לא ישחק בליגה, מתחיל לממש את "האיום", כאשר המטרה היא לתת לסנטר היווני מנוחה ולהמשיך בשיטת הרוטציה בעונה בה מכבי משחקת בשלושה מפעלים עמוסים. גם תאו פאפאלוקס לא יתלבש מול סגנית האלופה, כאשר ג'ורדן פארמר, דווין סמית', ריצ'רד הנדריקס ושון ג'יימס יהיו 4 הזרים של האלופה. הערב (שבת) ערכו הצהובים את האימון המסכם לקראת המשחק. ליאור אליהו לא השלים את האימון בגלל כאבים, זכר לגמר גביע צ'אנס, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק.

"אני חושב שהספקנו והשגנו כמעט כל מה שרצינו בתקופה הראשונה של העונה", אמר מאמן מכבי ת"א דייויד בלאט. "הכנסנו את כולם לשיטה וגם עבדנו מאוד קשה. הדבר הזה כבר הפך להרגל, שחקנים יודעים איפה הם עומדים בתוך הקבוצה וזה חשוב. התואר שלקחנו (גביע צ'אנס, ר.ג) נתן לנו ביטחון והרגשה טובה. עכשיו אנחנו מוכנים לליגה ואני מקווה שנהיה מוכנים גם באותה מידה ליורוליג".
 
על כך שלא כולם משחקים בגלל הסגל הרחב והחוק החדש, אמר המאמן: "עד עכשיו זה היה קשה מאוד, כי לא היינו ב-3 ליגות. השבוע זה מתחיל וזה יפתור לנו בעיה כמו שהייתה כשפאפאלוקאס לא שיחק במשך שלושה-ארבעה משחקים ברציפות וזה לא טוב. מעכשיו זה כמעט ולא יקרה".

הקבוצה של ליאור ליובין שהושפלה ברבע הגמר גביע צ'אנס מול הפועל חולון, תחסר את הפורוורד הפצוע רומאו טראוויס. מאז 90/91 נפגשו הקבוצות בליגה 48 פעמים והמאזן הוא 9-39 למכבי ת"א כאשר הנצחון האחרון של גלבוע/גליל בעונה הסדירה היה בעונת 07/08 (כמובן שהיה גם את הנצחון של גלבוע/גליל בגמר הפיינל פור 2009).