שתף קטע נבחר

בייסבול: דטרויט בחיים, מילווקי השוותה

דלמון יאנג הוביל את דטרויט ל-5:7 על הריינג'רס, כעת הסדרה חוזרת דרומה לטקסס. הברוורס ניצחו 2:4 בסנט לואיס וקבעו 2:2 בגמר הנשיונל ליג. הלילה: המשחק החמישי

המנג'ר של דטרויט טייגרס ג'ים ליילנד הודיע עוד לפני המשחק הכל כך חשוב אמש (ה') מול טקסס ריינג'רס, שהקבוצה שלו תיאלץ להסתדר ללא שני הרליברים הטובים ביותר שלו - חואקים בנואה וחוסה ואלוורדה. הוא כן ידע שהוא יכול לסמוך על הסטארטר שלו - ג'אסטין ורלאנדר, שיילך הכי רחוק שהוא יכול.

 

 

ורלאנדר הותיר את הטייגרס בחיים, כשניצח את טקסס ריינג'רס בקומריקה פארק 5:7, וכעת הסדרה חוזרת לארלינגטון כשהריינג'רס מוליכים 2:3 בסדרה. ניצחון ביתי אחד - והם בוורלד סירייס. אך עם כל הכבוד לוורלאנדר, האיש של המשחק היה דלמון יאנג.

 

מיגל קאבררה, חוגג על הבסיס השני (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מיגל קאבררה, חוגג על הבסיס השני(צילום: MCT)

 

זה החל עם 0:1 לאורחים, כשג'וש המילטון הביא הביתה את איאן קינסלר אך פתאום, משום מקום ובלי הכנה מוקדמת, התעורר התופס של דטרויט אלכס אווילה ושלח את ההום ראן הראשון שלו בפלייאוף - 1:1. באינינג הרביעי שלח יאנג את ההומר הראשון שלו במשחק והרביעי באוקטובר, ופתאום דטרויט יושבת בכיסא הנהג.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המילטון לא ויתר וקבע שוב 2:2, כשהוא שוב מביא היתה את קינסלר, אך הסיפור של המשחק מגיע באינינג השישי. בחלק העליון שלו מילאו הריינג'רס את הבסיסים, ועם פסול אחד עלה קינסלר הנפלא לחבוט, אך ורלאנדר הוציא ממנו דאבל פליי גדול והותיר את ה-2:2 בחיים. בחלק התחתון של השישי השתלטה דטרויט על המשחק:

 

זה החל עם דאבל של מיגל קאבררה, שהגיע לאחר שהכדור פגע בצלחת הבסיס השלישי וקפץ מעל אדריאן בלטרה, המשיך עם טריפל של ויקטור מרטינס והסתיים עם עוד הום ראן של יאנג - 2:6 טייגרס. ראיין רייבורן הוסיף הום ראן משלו בשביעי, וגם ריצה של טקסס בשני האינינגים האחרונים לא הספיקה כדי לחזור למשחק - 5:7 לדטרויט, שנותרה בחיים.

 

ג'רי היירסטון ג'וניור בגלישה פנטסטית (צילום: MCT) (צילום: MCT)
ג'רי היירסטון ג'וניור בגלישה פנטסטית(צילום: MCT)

 

נשיונל: היירסטון ג'וניור תמיד שם

מילווקי הגיעה למשחק מול סנט לואיס בידיעה שהפסד יחרוץ כמעט סופית את גורל העונה. הברוורס פנו לרנדי וולף, שהחל את המשחק בצורה מדאיגה

משהו, כשהרשה שתי רצות - אחת באינינג השני (הום ראן של מאט הולידיי) ואחת בשלישי (עוד הום ראן, הפעם של אלן קרייג), אך מכאן והלאה הוא השתיק את התקפת המארחים, כשהוא מגיש שבעה אינינגים בדרך לניצחון.

 

מי שעשו את העבודה בצד השני היו בעיקר ג'רי היירסטון ג'וניור (תמיד נמצא שם) וראיין ברון, שפשוט לא מפסיק לחבוט. היירסטון צימק ל-2:1 כשהביא הביתה את פרינס פילדר באינינג הרביעי, ומייד לאחר מכן הגיע הביתה עם גלישה נפלאה לאחר סינגל של יוניאסקי בטנקורט. ברון הפך הכל באינינג החמישי עם סינגל משלו, וג'ורג' קוטארס קבע את תוצאת המשחק - 2:4, בזכות ארור של ראיין ת'ריוט. הלילה יתקיים המשחק החמישי בסדרה, כשהמנצחת תתקרב מרחק ניצחון בודד מהוורלד סירייס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים