$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סייף איראני לא הופיע לקרב מול יריב ישראלי

אבדיני שורמצי בחר להחרים את ההתמודדות מול מיכאל ברזובסקי. דקר: אלכסנדר ווג העפיל לסיבוב השלישי והודח

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.10.11 - 10:36

ביום הראשון של אליפות העולם בשחייה החרים השחיין האיראני מוחמד עלירזאיי את המשחה מול גל נבו. היום (ראשון) כאשר אליפות העולם בסייף יצאה לדרך בעיר קטאניה, שבאיטליה, התברר שאין חדש תחת השמש. כלומר, תחת החרם.

אבדיני שורמאצי היה אמור להתחרות בבית המוקדם במקצוע החרב מול מיכאל ברזובסקי הישראלי, אך כמובן "בחר" לוותר על התחרות כולה. ברזובסקי למעשה לא קיבל ניצחון טכני, מכיוון שהאיראני וויתר על כל הקרבות ובכך למעשה נמחק מהתחרות. הישראלי סיים לפני אחרון בבית המוקדם (מעל האיראני) עם חמישה הפסדים ולא עלה לסיבוב השני.
 
עוד בחרב, אלכסנדר ווג הישראלי העפיל לסיבוב השלישי אחרי שניצח במוקדמות יריבים מיוון ופראגוואי ובסיבוב השני גבר 6:15 על קרלוס ולנסיה מקולומביה. ווג הפסיד לווינסנט קוטייה הקנדי בשלב 96 האחרונים בתוצאה 15:9 וסיים את האליפות במאזן כללי של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים.
 
הגברים הישראלים רשמו הצלחה יחסית במקצוע הדקר לאחר שכל הארבעה שהשתתפו עברו את השלב הראשון והעפילו אוטומטית לשלב השלישי (160 האחרונים). עידו אייזנשטט ניצח ארבעה יריבים (מספרד, חוף השנהב, טורקמניסטן וקירגיסטן) בבית המוקדם ויתמודד בסיבוב השלישי מול אדיריאן שיליאג הרומני. דורון לויט סיים את השלב הראשון במאזן של ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים, כאשר אחד מהניצחונות היה על אחמד נביל המצרי שבניגוד לעמיתיו האיראניים, לא החרים את הקרב.

דווקא אחרי הפתיחה הטובה הישראלים יכולים להיות מאוכזבים מההפסדים בשלבים הבאים. דניאל ליס נכנע על חודו של טוש והפסיד 15:14 לקלווין קנייאס מוונצואלה. קנייאס מנע דרבי ישראלי בשלב הבא לאחר שגרגור בסקין הביס 6:15 את אנדרו פנוויק האירי. הסייף מוונצואלה השלים דאבל על הישראלים עם 7:15 על בסקין בסיבוב הרביעי (98 האחרונים). עידו אייזנשטט הפסיד 15:12 לאדריאן שיליאג ואילו דורון לויט נכנע 14:12 ליריב מווייטנאם.

נשים
בלה זמלין הודחה בסיבוב השני האחרונות באליפות העולם במקצוע הרומח. זמלין סיימה את השלב המוקדם במאזן של שני ניצחונות (על יריבות מסינגפור ואוקראינה) וארבעה הפסדים. בשלב הבא פגשה הישראית את דוריס ווילט מארצות הברית, שניצחה אותה בתוצאה 6:15.