שתף קטע נבחר

יוון וקרואטיה בעימות ישיר, אנגליה זקוקה לנקודה

מוקדמות יורו 2012: שתי הראשונות בבית הישראלי יאבקו ביום ו' על המקום הראשון, הנבחרת של קאפלו תשאף להשיג את המטרה במונטנגרו למרות המשבר האישי של וויין רוני. רוסיה תתמודד מול אתגר קשה בסלובקיה ופורטוגל תארח את איסלנד

נבחרת ישראל כידוע מחוץ לתמונת העליה ליורו 2012 ובמרוץ בבית 6  במוקדמות נותרו יוון וקרואטיה בלבד. שתי הנבחרות שניצחו את השחקנים של לואיס פרננדז בחודש שעבר יתמודדו מחר (ו') בפיראוס בעימות ישיר על המקום הראשון, ממנו עולים ישירות לטורניר הגמר.

 

נקודה תספיק לקרואטים, אשר מוליכים את הטבלה, על מנת לשמור על המקום הראשון. מגן טוטנהאם, ודרן צ'ורלוקה, הבהיר: "לא נשחק על תיקו, קרואטיה אף פעם לא חושבת כך". דאריו סרנה מושעה, החלוץ אדוארדו דה סילבה פצוע ובספק והמאמן סלאבן ביליץ' נקט בלוחמה פסיכולוגית: "הפסד לא יהיה סוף העולם, כי עדיין תהיה לנו הזדמנות לעלות דרך הפלייאוף".

 

ואסיליס טורוסידיס וקוסטס קצוראניס באימון יוון (צילום: AP) (צילום: AP)
ואסיליס טורוסידיס וקוסטס קצוראניס באימון יוון(צילום: AP)
 

 

היוונים במקום השני, בפיגור של נקודה מיריבתם למרות שטרם נוצחו בטורניר. שחקן ההגנה סוקרטיס פפאסטטופולוס: "המשחק הזה הוא כמו גמר ואנחנו מאמינים ביכולת שלנו". המאמן, פרננדו סנטוס: "כאשר נודעו תוצאות ההגרלה ידענו שהמשחקים מול קרואטיה יהיו המכריעים וכך אכן קורה".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

החלוץ תיאופאניס גקאס, שלפני שנה הודיע על פרישה מהנבחרת, שב לסגל וגם אנגלוס חריסטיאס הוחזר. עוד בבית הישראלי: לטביה - מלטה.

"אנחנו מרגישים ביטחון". אדבוקט באימון רוסיה (צילום: AP) (צילום: AP)
"אנחנו מרגישים ביטחון". אדבוקט באימון רוסיה(צילום: AP)
 

נבחרת רוסיה, יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל, מוליכה את בית 2 ותנסה לשמור על מקומה במשחק החוץ מול הרביעית סלובקיה, ללא החלוץ הפצוע אלכסנדר קרז'קוב. המאמן ההולנדי של רוסיה, דיק אדבוקט: "לא הפסדנו בשום משחק, אז אנחנו מרגישים ביטחון". עוד בבית 2: ארמניה - מקדוניה, אנדורה - אירלנד.

 

נבחרת גרמניה, שכבר הבטיחה את עלייתה, תתארח בטורקיה הנאבקת על המקום השני בבית 1. גם בלגיה זקוקה לנקודות במשחק הביתי מול קזחסטן, בעוד המפגש בין אזרבייג'אן לאוסטריה חסר חשיבות.
 

ינסה להתגבר על מעצר אביו, וויין רוני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ינסה להתגבר על מעצר אביו, וויין רוני(צילום: רויטרס)
 

סרביה, השניה בבית 3, תארח את איטליה שכבר עלתה. אסטוניה אשר נמצאת בתמונה ומדורגת שלישית תנסה להשיג בצפון אירלנד ניצחון חוץ שלישי בטורניר. צרפת מוליכה את בית 4 ומועמדת לנצח בבית את האחרונה אלבניה, גם ללא בקארי סאניה, פרנק ריברי וקארים בנזמה הפצועים.

 

ג'יבריל סיסה ובפטמי גומיס זומנו לסגל בשל המצב והמאמן לורן בלאן אמר: "צריך לקחת את הכל בחשבון, אנחנו חייבים לשמור על איזון". השניה בוסניה הרצגובינה אמורה לגבור בביתה על לוקסמבורג ורומניה תארח את בלארוס.

כריסטיאנו רונאלדו ונאני. פורטוגל קרובה ליורו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו ונאני. פורטוגל קרובה ליורו(צילום: AFP)
 
הולנד, שהבטיחה את עלייתה בבית 5, תארח את מולדובה ופינלנד תשחק מול שבדיה בדרבי סקנדינבי. אנגליה זקוקה לנקודה במשחק החוץ מול מונטנגרו בבית 7 על מנת להבטיח את מקומה בטורניר הגמר וחלוצה וויין רוני ינסה להתגבר על

החדשות הרעות שקיבל אודות מעצרו של אביו. מנג'ר נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו: "וויין רוני מרגיש רגוע ושלו, אין לו שום בעיה". ווילס תארח את שוויץ.

 

כריסטיאנו רונאלדו וחבריו לנבחרת פורטוגל, אשר מוליכים את בית 8 ויפגשו את ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, ינסו להתקרב למטרה במשחק הביתי מול איסלנד. שני שחקנים אחרים של ריאל מדריד, פפה ופאביו קואנטראו, ייעדרו. נונו גומש הוותיק וקשר בשיקטאש ריקארדו קווארסמה זומנו לסגל.

 

מאמן פורטוגל, פאולו בנטו: "על פי אימוני השבוע האחרון אני מרגיש רגוע. ברור לנו שניתקל בקשיים, אבל אנחנו אופטימים". השניה דנמרק תתארח בקפריסין והמפגש בינה לבין פורטוגל ביום שלישי בקופנהאגן עשוי להיות מכריע. אלופת העולם ואירופה, ספרד, שכבר הבטיחה את עלייתה מבית 9, תתארח במגרשה של השניה צ'כיה. ויסנטה דל בוסקה צפוי להחזיר את פרננדו טורס לחוד, כשלצידו ישחק דוד סילבה. זאת, למרות ששחקנה של מנצ'סטר סיטי התלונן לאחרונה שהמאמן לא סופר אותו. המשחק היחיד שיתקיים בשבת יפגיש את ליכטנשטיין וסקוטלנד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוקה מודריץ', קרואטיה
צילום: AP
מומלצים