שתף קטע נבחר

גיא לוי: "השחקנים עברו טראומה"

מאמן הפועל באר שבע פתח ברגל ימין את הקדנציה בדרום, עם 1:2 על מ.ס. אשדוד במשחק אימון. שוער הרכש אוהד לויטה: "אני מתרגש להתחיל לעבוד"

מ.ס אשדוד והפועל באר שבע נפגשו היום (ה') אחה"צ במגרש האימונים באשדוד למשחק אימון. עבור המאמן החדש גיא לוי הייתה זו ההזדמנות הראשונה לראות את שחקניו במשחק אימון ראשון בקבוצה. לוי אמר בסיום המשחק: "בשביל התרשמות ראשונית אני חושב שהיה בסדר גמור, צריך להבין שזה לא קל בשביל השחקנים שעברו כאן טראומה עם פתיחת העונה הקשה".

 

שוערה החדש של הקבוצה, אוהד לויטה, הגיע למגרש, אך לא נטל חלק במשחק וערך אימון אישי. גם הבלם הקולומביאני, איבאן גארידו, שסיכם את תנאיו במועדון נכח באימון ואף השתתף במשחק. אצל אשדוד, הגיע סמואל יבואה, שאמנם מתאמן עם הקבוצה, אך לא יכול לשחק בליגה מכיוון שהוא עדיין אינו שחקן חופשי.

 

גיא לוי. "השחקנים עברו טראומה" (צילום: אלי אלגרט) (צילום: אלי אלגרט)
גיא לוי. "השחקנים עברו טראומה"(צילום: אלי אלגרט)

 

המחצית הראשונה הייתה דלה באירועים והמחצית השנייה נפתחה כצפוי בסדרה של חילופים בכל קבוצה. שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה עלו האורחים מבאר שבע ליתרון 0:1. יוסי שבחון מצא בכדור עומק בתוך הרחבה את דובב גבאי שבמשחקו הראשון העונה מאז חזר מפציעה, עבר את השוער וגלגל בקלות לשער.

 

דקה אחת לאחר מכן כבש עידו אקסברד את השער השני לזכות באר שבע כשבעט מקו ה-16 כדור חזק שנעצר רק בצד התחתון של הרשת העליונה. בדקה ה-81 קבע נבו מזרחי את תוצאת המשחק אחרי שבעט מעשרה מטרים לפינה הימנית של שוער באר שבע וצימק ל-2:1.

 

דובב גבאי. חזר להבקיע לאחרפציעה ממושכת (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
דובב גבאי. חזר להבקיע לאחרפציעה ממושכת(צילום: רועי עידן)

 

לויטה: "אני מתרגש להתחיל לעבוד"

לאחר שאתמול סיכם אוהד לויטה בקבוצה, מי שכאמור יעזוב את המועדון הוא השוער הפולני מרצ'ין צבאי. בימים הקרובים יגיעו במועדון לסיכום על השוער לגבי הפיצוי אותו הוא יקבל והוא יחזור למולדתו.

 

לויטה שאמור לשמש כשוער ראשון של הקבוצה כבר מהמשחק הקרוב מול הפועל עכו, אמר לאחר החתימה: "כבר כשהגעתי הרגשתי שמדובר במועדון גדול, אם זה מבחינת אוהדים, ניהול, שחקנים ואני כבר מתרגש להתחיל לעבוד".

 

מרצ'ין צ'באי. שוחרר בחזרה לפולין (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מרצ'ין צ'באי. שוחרר בחזרה לפולין(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הלחץ של הקהל הבאר שבעי אמר לויטה: "אני יודע שלבאר שבע יש אוהדים חמים במלוא מובן המילה. זה טבעי שהם יצפו שהקבוצה תצליח, הם תומכים בנו ואנחנו צריכים שהם ימשיכו לעשות את זה, אנחנו מבטיחים שנעשה את המקסימום כדי לרצות אותם".

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

לויטה ששמר על כושר באימונים עם קבוצתו לשעבר הפועל כפר סבא, נשאל אם הוא כבר מוכן למאבקי התחתית של קבוצתו החדשה: "אנחנו יוצאים לאיזושהי דרך חדשה עם כל השינויים שעברו על המועדון בשבוע האחרון. קשה לי להתייחס מה יקרה בסיום העונה מבחינת הקבוצה, השבועות הקרובים הם החשובים מבחינתנו.

 

אוהד לויטה. לא בשל למאבקי תחתית? (צילום: אלי אלגרט) (צילום: אלי אלגרט)
אוהד לויטה. לא בשל למאבקי תחתית?(צילום: אלי אלגרט)

 

"מבחינתי הגעתי לבאר שבע לעשות את העבודה שאני יודע לעשות הכי טוב וזה אומר לשחק. אני רוצה לעזור לקבוצה לצאת מהמצב הזה ומהמיקום בטבלה שהוא לא המיקום הטבעי של המועדון. אם אני בשל למאבקים כאלה או לא נדע מאוחר יותר". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים