$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

השופטים זועמים: לא קיבלנו כרטיסים למכבי

המועדון העביר לאיגוד כ-20 כרטיסים למשחק מול ציבונה אבל אף לא אחד הועבר לשופטים. שני: "אני לא כרטיסן"

רועי גלדסטון  06.10.11 - 16:00
השופטים לא יזכו לראות את אליהו באדריאטית, אולי עדיף ככה? (אתר מכבי ת"א)
השופטים לא יזכו לראות את אליהו באדריאטית, אולי עדיף ככה? (אתר מכבי ת"א)

במשך השנים, נהוג כי שופטי איגוד הכדורסל מקבלים מהאיגוד כרטיסים למשחקים הנערכים בארץ במסגרת הסכם שקיים בין השופטים והאיגוד. השנה, איגוד הכדורסל קיבל ממכבי ת"א בין 10 ל-20 כרטיסים למשחק הערב בין האלופה וציבונה זאגרב, ואף אחד מהכרטיסים לא הועבר לשופטים, שמצידם זועמים על כך. שופטים בכירים פנו לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו כועסים על האיגוד, מגיעים לנו כרטיסים לכל משחק שנערך בארץ במסגרת התפקיד שלנו". 
יו"ר נציגות השופטים, ירון זריף הגיב הגיב לנושא: "מתוקף ההסכם עם האיגוד מגיע לשופטים לקבל כרטיסים. אין לנו שום עניין לדבר עם קבוצות על כרטיסים וכמובן שאין לנו כעס על אף קבוצה. אני חושב שהאיגוד והעומד בראשו שי שני, צריכים לפתור את הבעיה ומדובר בעניין עקרוני. בכל אירופה מכבדים את השופטים ונותנים כרטיסים. היום החלטנו לשלוח שופטי מזכירות למשחק בנוקיה, אבל ביום ראשון נחליט אין נתנהג בהמשך. אם אין כרטיסים, שהאיגוד יקנה ויתן לשופטים, ככה היה כל השנים. מכבי ת"א לא צריכה לממן לנו כרטיסים, אלא האיגוד שתחתיו אנחנו עובדים".
 
גם חלק מבעלי התפקידים באיגוד לא צפויים להגיע הערב לנוקיה, וזאת בגלל שלא קיבלו כרטיסים.
יו"ר האיגוד שי שני אמר בתגובה: "אני יודע שבמכבי ת"א בודקים את העניין. בכל מקרה, על פי ההסכם עם השופטים, אם יש כרטיסים הם מקבלים אותם, ואם אין אז לא, ומכבי לא העבירה השנה כרטיסים. בכל מקרה אני לא כרטיסן, ותפקידי הוא לא להתעסק בנושא הזה".
 
שופט בכיר התייחס לדבריו של שני: "האיגוד רוצה לקבל כרטיסים בחינם. אנו מצפים שירכוש עבורנו כרטיסים, אם לא קיבל מספיק".