$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יבזורי: "זכייה תיתן לנו דחיפה מצוינת לעונה"

שחקן גלבוע/גליל לפני גביע צ'אנס בשבוע הבא (שידורים חיים באתר). ליובין: "זה חשוב לנו, אנחנו רוצים להצליח"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.10.11 - 15:33
מחכים לצ'אנס. יבזורי וליובין (אתר המנהלת)
מחכים לצ'אנס. יבזורי וליובין (אתר המנהלת)

ביום ראשון הקרוב גביע צ'אנס יצא לדרך באולם מלחה בירושלים. עבור קבוצות ליגת לוטו מדובר בהכנה אחרונה לעונה הסדירה, שתצא לדרכה ב-16 באוקטובר וגם בהזדמנות להראות לכולם מה הן עשו בקיץ האחרון. בראשון ושני יתקיימו משחקי רבע הגמר. ראשל"צ, שטרם הפסידה במשחקי ההכנה, תתמודד מול הקבוצה המתחדשת של בני השרון-הרצליה. הפועל ירושלים, שעברה מהפכה בקיץ האחרון, תארח את מכבי אשדוד של עופר ברקוביץ'. ביום שני, מכבי ת"א ודייויד בלאט יתמודדו מול ברק נתניה. סגנית האלופה, גלבוע/גליל תשחק מול הפועל חולון של פיני גרשון ודן שמיר.

  • ראשון, 20:50, ישיר באתר: הפועל ירושלים מול מכבי אשדוד
  • שני, 18:30, שידור ישיר באתר: גלבוע/גליל מול הפועל חולון

"גביע צ'אנס הוא טורניר חשוב ומכובד ואנחנו רוצים להצליח בו", אמר מאמן הגליל, ליאור ליובין. "יחד עם זאת הוא משמש חלק מההכנה. אנחנו מנסים לבנות ביטחון וזה משהו שנבנה גם בדרך וגם בתוצאות. שני הדברים האלה חשובים לנו".

דגן יבזורי ינסה לחמם את הידית במלחה לקראת המשך העונה: "זו הכנה מצוינת עבורנו. יהיה כיף לראות את כל הקבוצות ולפגוש את כל השחקנים בירושלים. ניצחון בטוח יתן לנו זריקת עידוד ואחלה דרך לפתוח את העונה. יחד עם זאת, זה לא מדד לקראת מה שיבוא לנו בהמשך כי מצפה לנו עונה ארוכה".
 
עידו קוז'יקרו חוזר למלחה, בו בילה לא מעט שנים: "הולך להיות שבוע מעולה. נחמד שיש אפשרות לקבל רושם ראשוני מהקבוצות ומהשחקנים ולהתחיל להתרגל אליהם. כל קבוצה תרצה לנצח, אבל צריך לזכור שהליגה היא המפעל החשוב ביותר".