$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בי-ם נשמו לרווחה: רנדל יחזור בעוד 10 ימים

בדיקת ה-MRI קבעה כי לפורוורד האמריקני של קטש אין שבר בכף הרגל. סובל מבצקת וקרעים חלקיים של סיבים

אסף אפל  06.10.11 - 09:40
יהיה כשיר לפתיחת העונה. בראיין רנדל (אתר המנהלת)
יהיה כשיר לפתיחת העונה. בראיין רנדל (אתר המנהלת)

שבוע וחצי לפני פתיחת ליגת לוטו בכדורסל, בהפועל ירושלים יכולים לנשום לרווחה. לאחר בדיקת MRI שעבר אמש בחצות, נודע הבוקר (חמישי) כי בראיין רנדל לא סובל משבר בכף הרגל, כפי שסברו בתחילה, אלא רק מבצקת מקומית. הפורוורד האמריקני יחזור לאימונים בתוך עשרה ימים.

רנדל סובל בנוסף גם מקרעים חלקיים של סיבים באזור כף הרגל והוא יחמיץ את משחקי גביע צ'אנס ולא בטוח שיהיה כשיר למשחק הליגה הראשון מול בני השרון ב-17 באוקטובר. ג'ון תומאס, שהמשא ומתן עימו זורז בעקבות הפציעה של בראיין רנדל, יצטרף לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע הבא.

גם אייברי בראדלי, שחתם אמש לחודשיים במועדון כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, ינחת בישראל בשבוע הבא ויצטרף לקבוצה של עודד קטש. אגב, קיים סיכוי שבמידה שבראדלי ירשים הוא ישאר עד תום העונה ולא יחזור עם תום השביתה.

בבירה ממשיכים להתכונן לפתיחת העונה החדשה והערב יארחו את הפועל חולון במשחק אימון סגור לקהל ולתקשורת. הפרט הפיקנטי ביותר יהיה חזרתו של פיני גרשון למלחה. האדומים ינסו לתקן את הדברים שלא עבדו בהפסד לגליל 92:86 ביום שני האחרון.