$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לברון ג'יימס: "סטיב ג'ובס ייזכר לעולמי עד"

מותו של מייסדה האגדי של "אפל" זכה לתגובות גם מעולם הספורט. ריו פרדיננד: "איש חזון, ממציא ומהפכן. איזה אדם". סרינה: "תומאס אדיסון של ימינו"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.10.11 - 07:09

מותו לפנות בוקר (חמישי) של סטיב ג'ובס בגיל 56 אחרי שנאבק במחלת הסרטן הוא הנושא המרכזי בארה"ב בשעות האחרונות. מייסד חברת "אפל" הוא דמות מרכזית בתרבות האמריקנית ואחראי במידה רבה על חייהם של מאות מיליוני אנשים בעולם לנוכח הפיתוח של האייפון, אייפוד, אייפד ומחשבי החברה השונים. גם עולם הספורט האמריקני לא התעלם מהאירועים ורבים הגיבו בחשבונות הטוויטר שלהם.

"תשכב במנוחה, סטיב", רשם כוכב ה-NBA ושחקן מיאמי היט לברון ג'יימס, "הוא השאיר את חותמו בעולם. הוא השאיר דברים שישארו לעד וייזכר לעולם".

גם לאנס ארמסטרונג שהתמודד עם המחלה הקשה לא התעלם מהאירועים וציטט את ג'ובס עצמו: "הוא אמר 'מחשב זה הכלי המשפיע ביותר שהומצא, הוא האופניים של המחשבה שלנו'. ההודעה הזו גמרה אותי. אני הרוס. היה לי את את הכבוד להיפגש איתו כמה פעמים בחיים. שינוח על משכבו בשלום".

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, רשם בחשבון האישי: "הוא מהפכן, ממציא, איש חזון, יוצר. איזה אדם גדול. המוצרים שלו הם דברים שאני לא יכול לצאת מהבית בלעדיהם".

סרינה וויליאמס לא נשארה אדישה ואמרה: "הוא התומאס אדיסון של ימינו. נתגעגע אליך. האגדה שלך תישאר לעד".

שחקן הפוטבול נייט קולינס מג'קסונויל צייץ: "הדבר המדהים ביותר במותו של ג'ובס היא העובדה שרוב האנשים שמעו על זה דרך כלי או מוצר שהוא פיתח".

גם שחקנה של דטרויט ליונס, נדמקונג סואה, התייחס לנושא ואמר: "זה יום עצוב, הוא יהיה חסר בהרבה מאוד מובנים בעולם. אנחנו מתפללים עבור משפחתו".

פרשן הכדורסל המפורסם, דיק וויטל, הוסיף: "סטיב היה יוצר ענק וממציא גאון שהלך לעולמו. שינוח כעת על משכבו בשלום".