$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אייברי בראדלי חתם לחודשיים בהפועל י-ם

גארד בוסטון סלטיקס מה-NBA יצטרף לסגל של עודד קטש. עשוי להישאר בבירה גם אם תסתיים השביתה בארה"ב

אסף אפל  05.10.11 - 19:12
בראדלי. חיזוק נוסף לסגל של קטש (GETTYIMAGES)
בראדלי. חיזוק נוסף לסגל של קטש (GETTYIMAGES)
פרסום ראשון

שבוע וחצי לפני פתיחת העונה בליגת העל הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. מספר שעות לאחר שהחתימו את ג'ון תומאס לעונה, האדומים המשיכו לעבות את הסגל עם החתמתו של הגארד אייברי בראדלי (20, 1.88 מ') על חוזה לחודשיים עם אופציה לשנה שלמה בכפוף להסכמה של בוסטון סלטיקס.

בראדלי, שנבחר כבחירה ה-19 בדראפט 2010 על ידי בוסטון סלטיקס, נכלל אשתקד בסגל של קבוצת ה-NBA. למעשה בראדלי שייך עדיין לסלטיקס, אך מגיע כמובן בשל השביתה בארה"ב. החדשות הטובות מבחינת ירושלים הן שגם אם תסתיים השביתה, לא בטוח כי השחקן יחזור אוטומטית ל-NBA, כאשר נראה ששני המועדונים ידונו על עתידו.

בעונה שעברה לא ראה בראדלי יותר מדי פרקט בבוסטון, כאשר שיחק בסך הכל 162 דקות, שהתפרשו על פני 30 משחקים. בהזדמנויות שקיבל קלע השחקן, שיכול לשחק בעמדות 1 ו-2, 1.7 נקודות, מסר 0.4 אסיסטים והוסיף 0.3 חטיפות בממוצע. עם חתימתו בראדלי מצטרף לדי ג'יי סטרוברי, לוק ג'ונסון, ג'רביס ורנאדו וג'ון תומאס, שכבר סגרו בבירה.

בשל פציעתו של רנדל הואץ המשא ומתן עם ג'ון תומאס שחתם בסופו של דבר בירושלים, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר. תומאס צפוי לנחות בארץ ולהצטרף לחבריו החדשים בתחילת השבוע הבא. מחר תקיים ירושלים משחק אימון נוסף, כאשר תפגוש את הפועל חולון.