שתף קטע נבחר

בייסבול: משחק חמישי ומכריע בסדרות הנשיונל

סנט לואיס חזרה מפיגור מוקדם כדי לנצח 3:5 את הפיליס ולקבוע 2:2 בסדרה, תסריט דומה אירע ב-6:10 של אריזונה על מילווקי. הכרעות יהיו בלילה שבין שישי לשבת

אין הכרעות. סנט לואיס קארדינלס ואריזונה דיימונדבאקס גברו לפנות בוקר (ה') על פילדלפיה פיליס ומילווקי ברוורס בהתאמה, ובכך כפו השתיים משחק חמישי ומכריע בשתי סדרות הנשיונל ליג. הכרעות ייפלו בלילה שבין שישי לשבת, כשעם ישראל ימצא עצמו עמוק בתוך יום הכיפורים.

 

 

הקארדס חזרו מפיגור מוקדם בדרך לניצחון, כשצ'ייס אטלי והאנטר פנס קבעו 0:2 לפיליס כבר באינינג הראשון. כאן פחות או יותר נעצרה המכונה של צ'ארלי מניואל, ולאנס ברקמן ובעיקר דייויד פריז (הכניס ארבעה רצים) קבעו 2:5 למקומיים, על חשבונו של רוי אוזוולט, שנאלץ להתמודד גם עם סנאי שנכנס למגרש. הפיליס עוד צימקו ל-5:3, אך לא מעבר.

 

מאט הולידי מסנט לואיס בעוד מהלך מוצלח (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מאט הולידי מסנט לואיס בעוד מהלך מוצלח(צילום: MCT)
 

הדי-באקס התעלמו מ-11 חבטות מוצלחות של מילווקי ומפיגור 1:0 באינינג הראשון (מי אם לא ראיין ברון), כשארבעה הום ראנס, אחד מהם היה גראנד סלאם של ראיין רוברטס באינינג הראשון (עוד שני הום ראנס של כריס יאנג) קבעו 1:5 באינינג הראשון, 3:7 בשלישי ו-6:10 בסיום. כאמור, שתי הסדרות יוכרעו בלילה שבין שישי לשבת.

 

הלילה תסתיים סדרת חצי גמר האמריקן ליג, כשהניו יורק יאנקיז יארחו את דטרויט טייגרס למשחק החמישי ביניהם (02:00, ESPN). המנצחת תפגוש את טקסס ריינג'רס בקרב על המקום בוורלס סירייס, לאחר שזו כבר הדיחה את טמפה ביי רייז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני אריזונה חוגגים
צילום: MCT
מומלצים