$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי קבע: טוואטחה לא ב-11 של חיפה, דגני במקומו

המגן השמאלי הצעיר של מכבי חיפה הקיא במלון, ניסה להתאושש אך התקשה בחימום. דגני ישמש כבלם מול מכבי תל אביב, סארי פלאח יוסט לאגף

תומר לוי
תומר לוי  03.10.11 - 19:38

דקות ספורות לפני משחק העונה הלוהט בין מכבי תל אביב למכבי חיפה (20:50, איצטדיון בלומפילד), התברר כי בסופו של דבר טאלב טוואטחה לא יהיה ב-11. המגן המשאלי הצעיר הקיא במלון, ניסה להתאושש אך התקשה בחימום. אלישע לוי החליט לפני זמן קצר כי אוראל דגני יפתח במרכז ההגנה ואילו סארי פלאח יוסט לאגף.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הגיע לארוחת הצהריים של השחקנים, ואמר להם: "נהניתי לראות אתכם מול שאלקה, שיחקתם כמו גברים. אני מצפה לראות אתכם משחקים כמו גברים גם נגד מכבי ת"א".

למרות העובדה שהצהובים נראים טוב בתקופה האחרונה וצועדים בבטחה בראש טבלת ליגת העל, אצל האלופה לא מנמיכים ציפיות ובוודאי שלא מקבלים מראש אובדן נקודות. "זה הכיוון שלכם, ככה אתם צריכים להמשיך", הוסיף שחר. "אני מאוד גאה בכם ובטוח שתחזרו עם תוצאה טובה".

למרות שהמאמן אלישע לוי לא תירגל באימון הבוקר את ההרכב שיפתח במשחק, נראה שיא יא סיידו יפתח לצד גוסטבו בוקולי בקישור האחורי כאשר אייל גולסה, עידן ורד ויניב קטן יוצבו לפניהם. וויאם עמאשה עשוי לפתוח, אבל גם מרלון דה חסוס בתמונה.

במהלך האימון הזהיר אלישע לוי מפני החלק ההתקפי של מכבי ת"א, שכולל שחקנים מאוד מהירים, ודרש מחניכיו: "אתם צריכים להישאר מאוד מרוכזים". כזכור, אייל משומר חוזר להרכב לאחר שנעדר ממשחק הליגה האירופית מול שאלקה (3:1), בויאן שארנוב יוצב בין הקורות.

ההרכב המשוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, סארי פלאח, יוריצה בולייאט, טאלב טוואטחה, גוסטבו בוקולי, יא יא סיידו, עידן ורד, יניב קטן, אייל גולסה, וויאם עמאשה.