שתף קטע נבחר

הנאחס של ארסנל נמשך: סניה ייעדר 3 חודשים

המגן שבר את רגלו ומצטרף לרשימת הפצוערים הארוכה, הכוללת גם את ווילשייר ו-ורמאלן. ונגר: "אליפות? אנחנו צריכים להיות מציאותיים". רדנאפ כעס על אוהדי התותחנים

מכה נוספת לארסנל. אם לא די בהפסד הרביעי של התותחנים העונה, 2:1 לטוטנהאם בדרבי, ארסן ונגר התבשר כי המגן בקארי סניה שבר את רגלו וייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. הפציעה של סניה, אגב, מצטרפת לזו של ג'ק ווילשייר ותומאס ורמאלן. השניים האחרונים לא יחזרו לשחק כדורגל ב-2011 בגלל פציעות.

 

 

ונגר עצמו התייחס בסיום דווקא ליכולת הנוכחית של קבוצתו. "אנחנו צריכים להיות מציאותיים ולהציב לעצמנו מטרות אמיתיות", סיפר המנג'ר הצרפתי. "המטרה שלנו כעת היא להתקרב לקבוצות שנאבקות על מקום בליגת האלופות. אם אגיד היום שנתמודד על האליפות, זה לא יהיה רציני".

 

סניה נאנק מכאבים, אחרי הפציעה ברגלו (צילום: AP) (צילום: AP)
סניה נאנק מכאבים, אחרי הפציעה ברגלו(צילום: AP)

 

ונגר כעס על השיפוט, לאחר שלטענתו השער הראשון רפאל ואן דר וארט היה אחרי נגיעת יד של הקשר. "זה מתסכל כי השער הראשון לא היה חוקי", טען ונגר. "זה גם היה צריך להיות צהוב שני לוואן דר וארט, אבל לצערי הכל הלך הפוך".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מנגד, מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, רתח על אוהדי ארסנל, ששרו בגנותו של עמנואל אדבאיור, אקס התותחנים. "זה היה צריך להיות אתה", זימרו האוהדים לעבר החלוץ, ששרד, כזכור, את ההתקפה הרצחנית על האוטובוס של טוגו באליפות אפריקה.

 

"איך אפשר לשיר משהו מגעיל כזה?", תהה רדנאפ. "אתה צריך להיות לא בסדר מבחינה שכלית, אתה צריך עזרה. היו שם ילדים, מה יהיה איתם? אני ממש מפחד לחשוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארסן ונגר בטירוף
צילום: רויטרס
מומלצים