$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-0:3 של בני סכנין על מכבי פ"ת

קוסטדין אזארוב (35), פייר אמבמבה (62) ואחמד קסום המחליף (90) הבקיעו וסידרו ניצחון רביעי ברציפות בבית. דורה כבר במקום הרביעי: "זו אולי התקופה הכי טובה שלי כמאמן". בלבול: "זה לא מה שחשבתי שיהיה פה"

תומר לוי
תומר לוי  02.10.11 - 20:24

אצטדיון דוחא הולך ומתברר כאחד המעוזים הביתיים ביותר בליגת העל. בני סכנין הביסה הערב (ראשון) את מכבי פ"ת 0:3 ושמרה על מאזנה המושלם בבית: ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. הקבוצה של שלומי דורה עלתה בעקבות הניצחון 7 מקומות וטיפסה למקום הרביעי. אם לא פרשת החוזה הכפול של נסטיה צ'ה, הצפונים היו רחוקים ממכבי ת"א המוליכה עד כדי שתי נקודות בלבד. אפרופו צ'ה, הוא פגש היום את קבוצתו לשעבר אך ממש לא ירצה לזכור את הביקור כשהתקבל בשריקות בוז על ידי 5,000 אוהדים קולנים ביציעים על כל נגיעה שלו בכדור.

הקבוצה של דורה הייתה טובה יותר לכל אורך המשחק ועלתה ליתרון מוצדק אחרי 36 דקות מרגליו של קוסטדין אזארוב (שערו השלישי העונה) בזכות מבצע אישי נהדר. בלם הרכש פייר אמבמבה הכפיל בנגיחה (62) ואילו אחמד קסום חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן והנחיל למכבי פתח תקוה הפסד שני העונה וראשון מאז מחזור הפתיחה.

המבחן הבא של בני סכנין יהיה בעוד שבועיים לאחר פגרת יום הכיפורים. הקבוצה מהמגזר תצא למשחק חוץ קשה אצל בני יהודה שנמצאת בפורמה טובה ובמאזנה שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, בלבול ושחקניו ינסו להתאושש מהתבוסה בדוחא כשיארחו את העולה החדשה עירוני רמת השרון.

"משחק טוב מאוד שלנו", אמר מאמן סכנין שלומי דורה, "אנחנו בתקופה טובה. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהמשחקים האלה הם הלחם שלנו ושאנחנו חייבים לנצח, ועשינו את זה. יש לנו קבוצה בריאה עם חדר הלבשה טוב, אבל לא רק זה מנצח לנו משחקים אלא גם היכולת והחיבור. אני לא יודע להגיד אם זו התקופה הטובה ביותר שלי כמאמן. היתה לי תקופה כזו גם בהפועל חיפה, אבל שם נעצרנו והדרדנו. מקווה מאוד שכאן זה לא יחזור על עצמו".

המאמן המובס, מרקו בלבול, אמר בסיום: "תצוגת נפל שלנו היום. הם עלו עלינו בכל פרמטר, גם בנחישות, והיו ראשונים לכל כדור. צריך להגיד שסכנין קבוצה טובה מאוד. אני מאוד מאוכזב וזה לא מה שחשבתי שיהיה פה. תמיד יש את המשחק הבא, נתכונן כמו שצריך ואני בטוח שנעשה תוצאה טובה יותר".

מהלך המשחק
פתיחה סוערת למשחק. בדקה הראשונה בעיטה של חאמד גנאיים מחוץ לרחבה עלתה מעל למשקוף. חצי דקה אח"כ מרעי קיבל כדור בתוך הרחבה בעט שטוח לפינה, אבל קנדיל הדף טוב. המשחק נרגע בהמשך ובדקה ה-27 סובב מהראן ראדי כדור חופשי מסוכן שחלף סנטימטר ליד עמוד השער של שטראובר. בחלוף דקה נפל אזארוב ברחבה, אבל מנשה משיח לא קנה את הנפילה והורה להמשיך במשחק. 10 דקות להפסקה קיבל אזארוב כדור על קצה הרחבה ושיגר בעיטה שטוחה, ללא שום תגובה מצב שטראובר. 0:1 מוצדק לסכנין.

פתח תקוה כבר חשבה שהשיגה את השיוויון אחרי שמרעי הכניע את קנדיל, אבל מנשה משיח פסל בצדק את השער בטענה לנבדל. בדקה ה-57 חאלד חאליילה שלח כדור עומק מצויין לאוהד קדוסי שבאחד על אחד מול שטראובר בעט מעל השער. החמצה ענקית חלוץ. חמש דקות לאחר מכן הגבהה של חאמד גנאיים מצד שמאל, מצאה את פייר אמבמבה חופשי בתוך הרחבה והבלם נגח פנימה, 0:2 למקומיים.

מרעי המשיך להחמיץ כאשר בדקה ה-65 בעט מחמישה מטרים לידיו של קנדיל. שתי דקות לאחר מכן חאמד גנאיים ירה מחוץ לרחבה, שטראובר הדף לקרן. בדקה ה-73 אזארוב הוריד כדור לראדי שירה מקצה הרחבה, שטראובר היה במקום והציל. 3 דקות בתוך תוספת הזמן אחמד קסום המחליף חטף כדור למימון, נכנס לרחבה וירה פנימה, 0:3 ענק לסכנין.

הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל; עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עידן וייצמן, באסם גנאיים; חאמד גנאיים (עלא אבו סאלח/85), חאלד חלאיילה (רן רול/76), ג'ואל דמאו, מהראן ראדי; אוהד קדוסי (אחמד קסום/73), קוסטדין אזארוב.

מכבי פ"ת: לירן שטראובר, טל מעבי, תומר אלבז, שי מימון, אסי משיח; דני פרדה, נסטיה צ'ה (ג'סטיס וואמפור/72), מרוואן קבהא (ציון צמח/76); עומר גולן (מאריו צ'רביץ'/59), ויקטור מרעי, טל בן חיים.