$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קונטה: "אליפות? אני לא מבטיח שום דבר"

מאמן יובנטוס לא יצא מגדרו אחרי 0:2 על מילאן: "אנחנו לומדים להיות גדולים". אלגרי: "שיחקנו נורא, הגיע להם"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.10.11 - 08:31
ניצחון גדול ליובנטוס, רוחות של שינוי באיטליה (gettyimages)
ניצחון גדול ליובנטוס, רוחות של שינוי באיטליה (gettyimages)

"אנחנו עדיין לומדים להיות גדולים, והניצחון הזה הראה שאנחנו בדרך הנכונה", הכריז מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה בעקבות ה-0:2 הדרמטי על מילאן. הבצורת באיצטדיון החדש בטורינו נשברה אחרי 87 דקות עם צמד של קלאודיו מרקיסיו ששלח את הביאנקונרי לפסגה ואת מילאן תקע במקום ה-15 בטבלת הסרייה A.

"יש לנו הרבה שחקנים גדולים, אבל השנה אנחנו צריכים אותם כדי להיות אלופים", המשיך קונטה, וסייג: "עדיין מדובר להפריח תחזיות או לדבר על מטרות שאפתניות. זה היה המבחן הגדול הראשון שלנו ואם לא היינו מצליחים אני בטוח שהתקשורת הייתה טובחת בנו. אליפות? האוהדים היו מאוכזבים הרבה פעמים בשנים האחרונות, אז אני לא מבטיח דבר".

על העובדה שביצע רק חילוף אחד במשחק כל כך אינטנסיבי ומעייף אמר המאמן הצעיר: "החלפתי את קראסיץ' בגלל שהוא ספג איזו מכה. לא רציתי לערוך חילופים כי לא רציתי להפר את האיזון המושלם שהיה לנו בהרכב. שיחקנו טוב ובנחישות".

בצד המילאנזי היו, כמובן, מאוכזבים מאוד מההפסד הראשון ליובה בטורינו מאז דצמבר 2008, וגם מפתיחת העונה החלשה בליגה. "יובנטוס שיחקה טוב מאוד ואנחנו לא עמדנו במשימה. עשינו המון טעויות", הודה המאמן מסימיליאנו אלגרי.

"חבל שספגנו בשלב כל כך מאוחר של המשחק, אבל חייבים להודות שהגיע ליובנטוס לנצח", המשיך המאמן, והתייחס גם לעובדה שקבוצתו הפסידה בשני המפגשים שלה העונה מול יריבות פוטנציאליות (נאפולי ויובנטוס) בקרב על התואר: "אני לא חושב שיש לנו בעיה במפגשי ראש בראש, פשוט לא היינו ממוקדים. זו הייתה הופעה נוראית שלנו, המשחק הכי גרוע שלנו העונה".

במחזור הבא, שייערך רק בעוד כשבועיים לאחר פגרת הנבחרות, תתארח יובנטוס בוורונה אצל קייבו, בעוד שמילאן תנסה להתאושש בבית מול פאלרמו וערן זהבי. אינטר, שנכנעה בשבת לנאפולי, תצא למשחק חוץ קשה מול קטאניה.