$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שירזי נשאר. כץ: "מקווים שיוציא את העגלה''

למרות שבעה מחזורים בלי ניצחון מאז פתיחת העונה ובעקבות שיחה לילית עם הבעלים, מאמן הפועל חיפה החליט להמשיך. אחד השחקנים: "ניצן לא הבעיה, לא יכול להיות שניראה ככה מול ב"ש ולא אכפת לנו". ערן לוי יודח שוב מההרכב

תומר לוי
תומר לוי  03.10.11 - 10:28

ניצן שירזי נשאר בהפועל חיפה ויגיע להעביר את אימון הבוקר. ההחלטה התקבלה אחרי השיחה הלילית שערך המאמן עם הבעלים יואב כץ. הוא שוחח עם השחקנים והודיע על החלטתו בתקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה.

"זו תקופה קשה עבור כולנו", אמר שירזי לחניכיו. "אני לא אשקר לכם, היו לי את הלבטים שלי וחשבתי לעזוב, אבל בסופו של דבר החלטתי להישאר ולהתמודד עם כולם כדי לצאת מהמצב הזה".

הבעלים יואב כץ אמר לאתר ערוץ הספורט: "שירזי כרגע ממשיך ואנחנו מקווים מאוד שהוא יוכל להוציא את העגלה מהבוץ ויתקן את הטעויות שנעשו, ונעשו הרבה טעויות. אני עדיין מאמין בו וחושב שצריך לתקן טעויות ולא לפטר".

מרבית השחקנים שמחו לשמוע על החלטת המאמן, וחלק בלתי מבוטל אף התקשר קודם לכן למאמן וביקש ממנו להישאר - מה שהיה פקטור מרכזי בהחלטתו. "ניצן הוא לא הבעיה", קבע אחד השחקנים בשיחה עם אתר ערוץ הספורט.

"נכון שנעשו טעויות, גם של ניצן, אבל אנחנו השחקנים צריכים להרים את עצמנו ולהילחם למען עצמנו, למען המועדון ולמען ניצן", המשיך אותו שחקן, והבהיר: "לא יכול להיות שניראה ככה מול הפועל ב"ש ונשחק כאילו לא אכפת לנו".

אחד השחקנים הראשונים שאמור לשלם את המחיר הוא ערן לוי, שיודח מההרכב. בקבוצה ינסו לטפל בהקדם בפציעה של אמיר אבו ניל, שעדיין לא ברור מתי יחזור. אחת ההצעות של הצוות הרפואי היא ניתוח לשחזור הרצועה בברך, כאשר הליך כזה יסיים את העונה עבור השחקן - מכה מקצועית קשה להפועל חיפה במצבה הנוכחי. החלוץ סובל מפציעה ברצועות בשתי הברכיים ובינתיים מסרב לעבור את הניתוח, אך גם לא מתאמן.