שתף קטע נבחר

צרפת: פ.ס.ז' גברה על ליון ועלתה למקום הראשון

מחזור תשיעי: הקבוצה של אנטואן קומבוארה ניצחה 0:2 משערים של חאבייר פסטורה (64) וכריסטוף ז'אלה (90). תיקו 1:1 לאוקזר בחוץ נגד מארסיי, עדן בן בסט לא שותף

מוליכה חדשה בליגה הצרפתית. פריז סן ז'רמן הצדיקה הערב (א') את הציפיות ממנה לאחר שגברה 0:2 בבית על ליון במחזור התשיעי. חאבייר פסטורה כבש את השער הראשון בדקה ה-64 כאשר בעט פנימה מזווית קשה וניצל את העובדה ששוער האורחים, הוגו לוריס, לא סגר היטב את הפינה הקרובה. כריסטוף ז'אלה חתם (90) את התוצאה. ליון ירדה למקום השלישי.  

 

 

החלוץ הישראלי, עדן בן בסט, ישב על הספסל ולא שותף במשחק בו סיימה קבוצתו ברסט בתיקו 1:1 בחוץ עם מארסיי. ברסט נותרה בתחתית עם שבע נקודות, בעוד הקבוצה של דידייה דשאן ממשיכה לאכזב ממדורגת במקום ה-13.

 

חאבייר פסטורה חוגג עם חבריו והאוהדים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חאבייר פסטורה חוגג עם חבריו והאוהדים(צילום: AFP)
 

רומיין פוייט כבש (5) לברסט, אבל הגנאי אנדרה אייהו, אשר הבקיע ביום רביעי שעבר בניצחון 0:3 על בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, המשיך להציג כושר מצוין כאשר הישווה בדקה ה-19. קשר מכבי חיפה לשעבר, הקולומביאני ג'ון קולמה, פתח בהרכב ברסט והוחלף בדקה ה-65.

 

שחקן נוסף מליגת העל לשעבר, השוער ויסנט אניימה, ישב כהרגלו על הספסל של ליל, שניצחה בבית 0:2 את ראן. מוסה סואו (7) ופלורן בלמונט (32) כבשו את השערים לזכות האלופה.


פורסם לראשונה 02/10/2011 20:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חאבייר פסטורה
צילום: רויטרס
מומלצים