$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סופית: נבחרת הג'ודו לא תצא לאבו דאבי

באיגוד ויתרו על התחרות בעקבות הדרישות הביטחוניות של השב"כ וההוצאות הכלכליות. הרשקו: זה פספוס גדול

דניאל רוט  02.10.11 - 12:28
מפספס תחרות חשובה. אריק זאבי

בעוד שבועיים תתקיים תחרות הגראנד פרי באבו דאבי. מדובר בתחרות שמעניקה נקודות דירוג חשובות לספורטאים במאבק למשחקים האולימפיים. אולם, הספורטאים הישראלים לא יוכלו ליהנות מהנקודות האלה, שכן באיגוד הג'ודו החליטו לוותר על התחרות בשל דרישות השב"כ להוציא לנסיכות כמות גדולה של מאבטחים.

יש לציין כי זו השנה השנייה ברציפות, שבישראל מוותרים על הסבב השני בחשיבותו אחרי הגראנד סלאם. הסיבה היא כלכלית, שכן ההוצאות הכרוכות באבטחת הנבחרת הן גבוהות במיוחד עבור האיגוד שנמצא בקשיים כלכליים. סיבה נוספת היא הבעיה בהשגת הוויזות לתחרות.

המפסיד העיקרי מכך הוא אריק זאבי, שהיה אמור לצאת לאבו דאבי למפגש שיכול היה להוות הכנה לקראת המשחקים האולימפיים. גם ירדן ג'רבי שצריכה להשיג לא מעט נקודות דירוג בכדי לעבור את אליס שלזינגר, עימה היא נאבקת על הכרטיס היחיד ללונדון 2012 במשקל עד 63 ק"ג.

"זה פספוס גדול שלנו", אמר מאמן נבחרת הנשים ומאמנו של זאבי, שני הרשקו. "זו תחרות חשובה מאוד לירדן, אליס ואריק, אבל אין מה לעשות. אנחנו נמשיך להתאמן כאן בארץ במקום". האתגר הבא שמצפה לנבחרת הג'ודו היא תחרות גראנד פרי באמסטרדם, שתיערך ב-19 וב-20 בנובמבר.