$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרנקו: "לא מחפשים להיות עוד קבוצה בליגה''

מאמן נתניה במסע"ת לפתיחת העונה: "מכבי ת"א והפועל י-ם לא מעניינות אותנו. השאיפה היא למצות את היכולות"

רועי גלדסטון  02.10.11 - 11:54

ליגת העל בכדורסל חוזרת בשבוע הבא עם משחקי גביע צ'אנס. השבוע מקיימות הקבוצות מסיבות עיתונאים לקראת העונה החדשה. היום (ראשון) ערכה ברק נתניה, שתפגוש ביום שני הבא את מכבי תל אביב, מסע"ת ובו הציג המאמן החדש דני פרנקו את הציפיות והיעדים מהעונה הקרובה.

"אני מגיע למקום חדש שלא פגשתי קודם לכן, אני מקווה שיהיה כדורסל שמח ואולם מלא", אמר פרנקו, שאימן אשתקד את הפועל חולון ונחשב למאמן שמסוגל להגיע להישגים גם עם תקציב צנוע. "יש במקום הזה כל כך הרבה רצון להצליח ולא להיות עוד מועדון בכדורסל הישראלי. השאיפה כאן היא להתקדם משנה לשנה".

לפני שנתיים הגיעה ברק נתניה עם אריק אלפסי עד לפיינל פור ונעצרה על ידי מכבי תל אביב. בשנה שעברה העפילו השחקנים עד לגמר גביע המדינה (גם שם הפסידו למכבי). "זה מראה על דרך וקו חשיבה", אמר פרנקו, "הבעיה היחידה היא שהרף הוא גבוה מאוד וכדי להגיע למעמדים האלה נצטרך לעבוד הרבה וגם אז זה לא בטוח".

"המערכה בנתניה היא מאוד מאורגנת", הוסיף פרנקו, "השאיפה היא להוציא מהשחקנים את הכי טוב שיש ולמצות את כל הפוטנציאל שלנו". על הסגל הקיים אמר: "אנחנו עדיין לא שלמים, ההנהלה עושה את כל המאמצים כדי להביא עוד שחקן בשביל שנוכל להמשיך ולהגיע להישגים של השנים האחרונות. בנינו השנה קבוצה של גם חבר'ה צעירים וגם של מנוסים יותר. אין אף קבוצה בליגה שיש לה כל כך הרבה בוגרי מחלקת הנוער כמו שיש בנתניה".

אז מה החזון של פרנקו מנתניה: "אני רוצה קבוצה שתתחבר לנתניה. שיהיה כיף לבוא לכאן בימי ראשון, שנראה כאן ילדים ונשים שמגיעים לצפות במשחקים. שתושבי העיר יהיו גאים במועדון. אנחנו מסתכלים קדימה ולא מחפשים להיות עוד קבוצה קטנה, אלא להצליח. אנחנו נבוא וניתן את המקסימום כדי לראות היכן אפשר לשפר. בכל מקום שמחפש להצליח אפשר לפרוח".

על העובדה שאין ירידות ועל החוזק של מכבי ת"א והפועל ירושלים, אמר פרנקו: "כל ספורטאי בכל ענף משקיע מעצמו כדי להצליח וכדי להגיע להישגים. אנחנו לא מסתכלים על אף אחד אחר. הסגל של מכבי ת"א ושל ירושלים לא מרשים אותי, אני מסתכל רק על ברק נתניה. יש כאן סגל שמחויב למערכת".

השחקן המרכזי של נתניה יהיה העונה אדריאן בנקס, שממשיך לשנה שניה במועדון. "טוב לי בנתניה, אני מאושר כאן", אמר הגארד האמריקני, שהיה מהשחקנים הבולטים בליגת לוטו בעונה שעברה. "אני מאמין שברגע שיגיע לנו שחקן נוסף אז יהיה קל יותר. אני מקווה שנצליח לשחק כדורסל טוב וניתן עונה טובה".