$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שלומי דורה: ''ננסה לשמור את הנקודות בבית''

מאמן סכנין לפני המפגש מול מכבי פתח תקוה ונסטיה צ'ה שחוזר לדוחא. בלבול לשחקניו: חייבים לשנות פאזה מולם

תומר לוי ושירלי בר דיין  02.10.11 - 11:11
פייבוריט מול מכבי פ"ת? שלומי דורה (ניר בוקסנבאום)
פייבוריט מול מכבי פ"ת? שלומי דורה (ניר בוקסנבאום)

אם לשפוט לפי שבעת המחזורים הראשונים, מסתמן שהבטן של ליגת העל תהיה עמוקה מאוד העונה. נכון לעכשיו הפער בין הרביעית לבין המדורגת 12 בטבלה עומד על 3 נקודות בלבד. שתיים מהן, בני סכנין ומכבי פ"ת ייפגשו הערב (ראשון) בדוחא במסגרת המחזור השביעי. ניצחון של מכבי פ"ת, לה יש כעת 11 נקודות, יקפיץ אותה קדימה. מנגד, סכנין תנסה לשמור את הנקודות בבית ולעלות עד למקום הרביעי.

  • אשדוד חגגה, הפועל באר שבע וקריית שמונה ניצחו. צפו בתקצירי המחזור
  • "זה משחק שיקבע את עתידנו ולאן פנינו מועדות", אמר מאמן סכנין שלומי דורה לשחקניו לקראת המשחק. "אנחנו מגיעים למשחק הזה כפייבוריטים, חשוב שנשאיר את הנקודות בבית. עברנו סדרה קשה של משחקים (מכבי ת"א, חיפה, ק"ש) וכעת צריך לאגור נקודות".

    שלומי דורה עשוי לפתוח עם הרכב יחסית התקפי, שיכלול שני חלוצים. במידה שזה יקרה, אוהד קדוסי יקבל את חולצת ההרכב במקום רן רול. גם אחמד קאסום בתמונת ה-11. בסכנין מקווים שהקהל יגיע לתמוך, במטרה להשיג את הניצחון הרביעי העונה.

    העניין הפיקנטי ביותר במשחק טמון בחזרתו של נסטיה צ'ה לדוחא. הקשר, ששיחק במועדון בשתי העונות האחרונות, לא צפוי להתקבל בברכה לאור חלקו בפרשת החוזה הכפול. התלונה של צ'ה הובילה לכך שהקבוצה הורשעה ושתי נקודות הורדו ממאזנה. אין ספק שיהיה מעניין לראות את כיצד ההנהלה תקבל את פניו של השחקן, אותו כינתה בעבר "שקרן".

    הרכב משוער: מחמוד קנדיל; עודד אלקיים, עידן ויצמן, פייר אמבמבה, אורי שטרית; חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאיים, ג'ואל דמאיו; אוהד קדוסי (אחמד קאסום), קוסטדין אזארוב.

    בלבול לשחקניו: "בדוחא חייבים לשנות פאזה"
    מנגד, מכבי פתח תקוה שמגיעה מהמקום הרביעי רוצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 מול הפועל ראשון לציון במחזור שעבר. המאמן מרקו בלבול ערך לשחקניו תדריך וידאו בו הציג להם את  המשחקים האחרונים של סכנין והתריע: "זו קבוצה ממושמעת שבאה לעבוד". בלבול הזהיר בעיקר מחאמד גנאים ומהראן ראדי, שכבש העונה כבר 6 שערים.

    על התיקו מול ראשל"צ אמר המאמן: "לא נראינו מספיק טוב וההרגשה שלי היא שלא באתם לשחק. מול סכנין, במיוחד כאשר המפגש ייערך בדוחא, נהיה חייבים לשנות פאזה".

    מבחינת ההרכב שינוי וודאי ב-11 יהיה הכללתו של החלוץ ויקטור מרעי על חשבונו של מריו צרביץ' . נראה שבלבול עדיין מתלבט לגבי על מי שיקבל את המקום בקישור בין דני פרדה לציון צמח, שלא פתח במשחק האחרון.

    הרכב משוער: לירן שטראובר, אסי משיח, שי מימון, תומר אלבז, טל מעבי, מרוואן כבהא, נסטיה צ'ה, דני פרדה (ציון צמח), טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר גולן.