$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בפדרוסה מנצח ביפן, סטונר קרוב לזכייה

Moto GP: הספרדי של רפסול הונדה חצה ראשון את קו הסיום ביפן. האוסטרלי, שסיים שלישי, יוכל לזכות בתואר במרוץ הבא

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.10.11 - 09:22

בעוד שבועיים יוכל קייסי סטונר לזכות באליפות הנהגים בסבב ה-Moto GP על אדמת ארצו (אוסטרליה), כאשר הרוכבים יגיעו לפיליפס איילנד. בינתיים, מי שקיבל את אור הזרקורים הבוקר (ראשון) הוא דני פדרוסה, שניצח בגראנד פרי יפן ורשם את ניצחונו השלישי העונה. פדרוסה, שנמצא בכושר לא רע, ניצל מעידה קטנה של האוסטרלי כדי לחלוף על פניו ולחצות ראשון את קו הסיום.

ולנטינו רוסי התרסק כבר בהקפה הראשונה ולקח איתו את בן ספיס האמריקני שבהמשך התאושש וסיים רק שישי. גם קייסי סטונר מעד בהקפה החמישית ויצא מהמסלול. הרוכב האוסטרלי המצוין, שזינק הבוקר בפעם העשירית מהפול פוזישן, התאושש וטיפס עד למקום השלישי, אבל לא יותר. פדרוסה וחורחה לורנסו הספרדיים ברחו לו וסיימו במקומות 1 ו-2 בהתאמה.

אנדראה דוביציוזו האיטלקי סיים רק חמישי ואיבד נקודות יקרות במאבק על המקום השלישי בסבב. בן ארצו מרקו סימונצ'לי הקדים את דוביציוזו בשלב אחד. ניקי היידן היה הנציג הראשון של דוקאטי בעשירייה, כשהגיע שביעי.

עד לסיום העונה בסבב המקצועני נותרו שלושה מירוצים בלבד, כאשר היתרון של קייסי סטונר אמור להספיק לו, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי. לסטונר, שסיים בפעם ה-14 העונה על הפודיום, יש 300 נקודות בדיוק והוא מקדים ב-40 את חורחה לורנסו מימאהה. דוביציוזו שלישי עם 196 נקודות, רק נקודה אחת לפני דני פדרוסה. ספיס סוגר את החמישייה הראשונה עם 195 נק'.

העשירייה הראשונה ביפן
1. דני פדרוסה (הונדה)
2. חורחה לורנסו (ימאהה)
3. קייסי סטונר (הונדה)
4. מרקו סימונצ'לי (הונדה)
5. אנדראה דוביציוזו (הונדה)
6. בן ספיס (ימאהה)
7. ניקי היידן (דוקאטי)
8. קולין אדוארדס (ימאהה)
9. הירושי אאוייאמה (הונדה)
10. רנדי דה פונה (דוקאטי)