$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איוניר: "אהיה גאה גם בשני". קונאטה ב-11

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מההכנות למשחק מול מכבי חיפה: "הבאתם לי הרבה כבוד בתור המאמן שלכם". החלוץ צפוי לפתוח על חשבונו של קולאוטי

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  01.10.11 - 22:34
צפוי לפתוח במקום קולאוטי. מוסא קונאטה (אתר מכבי תל אביב)
צפוי לפתוח במקום קולאוטי. מוסא קונאטה (אתר מכבי תל אביב)

לאחר היכולת הנהדרת שהציגו ביום חמישי, וכשהם מעודדים מהנקודה הביתית מול דינמו קייב, במכבי תל אביב נמשכות ההכנות לקראת המפגש עם מכבי חיפה ביום שני. מוטי איוניר החמיא לשחקנים על ההופעה באירופה וכעת ימתין לאבחנה הרפואית בכדי לדעת מי מהפצועים יוכל לשחק. מוסא קונאטה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של קולאוטי.

אלפי הצהובים שיצאו מבלומפילד ביום חמישי בלילה, יצאו וודאי עם רגשות מעורבים. למרות תחושת ההחמצה על כך שהיו מרחק נגיעה בניצחון, התיקו (1:1) עם דינמו קייב במסגרת הליגה האירופית הוסיף הרבה ביטחון לכל מי שקשור למועדון. המבחן המיידי לכוחם של הצהובים יגיע מבית, כשהאלופה מכבי חיפה תגיע לבלומפילד למשחק העונה הראשון. 

את ההרגשה הטובה מהמשחק העביר לשחקנים גם מוטי איוניר שהחמיא להם באימון: "עמדתי מחוץ למגרש וראיתי אתכם משחקים. אני יכול להגיד לכם שבכל רגע הרגשתי גאווה שאני מאמן אתכם. הבאתם הרבה כבוד לי כמאמן בפרט ולמכבי תל אביב בכלל. אני בטוח שגם אחרי יום שני אהיה גאה בכם"

כזכור, איוניר הרכיב את ה-11 שלו באירופה תוך מחשבה על מפגש הליגה המסקרן, ובכך בעצם הצהיר על סדר העדיפויות שלו. בתוך כך, מצבת הפצועים בקרית שלום לא ממש משתפרת. רק מחר יוכלו לדעת במועדון אם סאבו פאביצ'ביץ', אלירן עטר, רפי דהאן ורוברטו פונצאץ' יוכלו לשחק מול חיפה. שלושת הראשונים לא היו בסגל מול קייב, ואילו הקרואטי נפגע ברגלו במהלך המשחק.

מי שיחזור לעמוד לרשותו של איוניר, הוא החלוץ מוסא קונאטה. קונאטה צפוי לחזור להרכב הפותח וככל הנראה יפתח על חשבונו של רוברטו קולאוטי. מאות בודדות של כרטיסים ליום שני נותרו בקופות, אך במכבי משוכנעים כי הם יאזלו כבר מחר, וביום המשחק הקופות באיצטדיון כלל לא ייפתחו.