שתף קטע נבחר

קייזרסלאוטרן של ורמוט ושכטר נוצחה והסתבכה

החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות והירבה להחמיץ, הקשר נכנס בדקה ה-78, כשקבוצתם הפסידה 2:0 בבית לשטוטגרט. לאוטרן עלולה לרדת מתחת לקו האדום. צפו בתקציר

איתי שכטר וגילי ורמוט רצו הערב (ו') לפתוח את תשע"ב ברגל ימין, עת קבוצתם קייזרסלאוטרן אירחה את שטוטגרט בפתיחת המחזור השמיני בליגה הגרמנית. לאורחת היו תכניות אחרות והניצחון 0:2 שהשיגה שלח אותה למקום הרביעי, ערב השלמת המחזור. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות, הקשר נכנס 12 דקות לסיום. 

 

 

במחצית הראשונה ניסה שכטר מספר פעמים לאיים על שער האורחת, אולם הוא לא השכיל להגיע למצב ממשי של כיבוש. בדקה ה-52 שטוטגרט כבשה את הראשון אחרי שחאליד בולארוז הכניס כדור רוחב מצד ימין היישר לקקאו, שגלגל מקרוב פנימה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בדקה ה-68 הגיע החלוץ הישראלי למצב מצוין בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי סבן אורליך, השוער האורח. דקה מאוחר יותר בולארוז הנהדר

בעט כדור שפגע במגן מקומי ונכנס פנימה כדי להכפיל את היתרון. 16 דקות לסיום הגיע שכטר למצב ממנו היה חייב לכבוש, אולם התמהמה ובזבז הזדמנות נהדרת להחזיר את קבוצתו למשחק. כאמור, ורמוט נכנס כמחליף בדקה ה-78, אולם לא השפיע על המשחק.

 

ההפסד של לאוטרן סיבך מאוד את מצבה והיא עלולה לרדת מתחת לקו האדום אחרי שיושלם המחזור. מחר תצא המוליכה באיירן מינכן למשחק חוץ לא קל אצל החמישית הופנהיים ונירנברג של אלמוג כהן תארח את מיינץ בתקווה להיצמד לצמרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים