$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לוי: לסטיאווה אין מגרש ביתי או מתקן אימונים

אחרי שעזב את מועדון הפאר הרומני בתום 3 חודשים בלבד, המאמן משיב אש וטוען: "השחקנים ביקשו שאשאר, יש לי איתם כימיה טובה"

זיו אברג'יל  30.09.11 - 14:01
משיב אש. רוני לוי
משיב אש. רוני לוי

אחרי שלושה חודשים בלבד בסטיאווה בוקרשט, רוני לוי אמר אתמול (חמישי) שלום למועדון הפאר הרומני. משחקו האחרון על הקווים בסטיאווה הסתיים אמש ב-1:1 מול א.א.ק לרנקה הקפריסאית, ואחריו סיים את תפקידו. הבעלים של סטיאווה, ג'יג'י בקאלי הידוע לשמצה, הציב לרוני לוי אולטימטום לפיו הוא חייב לנצח מספר משחקים ברציפות וכשזה לא קרה, השניים הלכו לדרכים נפרדות.

"יש פער גדול בין מה שהקבוצה רוצה ושואפת לבין מה שהיא מסוגלת כרגע", אמר רוני לוי לאתר ערוץ הספורט, "הקשר המוביל שלנו עזב אותנו לסנט אטיין, חלוץ נוסף עבר לשחק בסין ובסך הכל עזבו עשרה שחקנים והגיעו רק חמישה, שלא יכלו להשלים את החסר".

"שוכחים שסטיאווה סיימה רק במקום החמישי בעונה שעברה", המשיך לוי להסביר, "השנה כבר העפלנו לשלב הבתים של הליגה האירופית על חשבון צסק"א סופיה, שהיא קבוצה יותר טובה מאיתנו כרגע ומבחינתי זו היתה הצלחה".

ויש עוד כמה סיבות למצבה של הקבוצה על פי רוני לוי. "אין לנו אפילו מתקן אימונים כרגע ואת המשחקים אנחנו עורכים שעה מבוקרשט", סיפר המאמן, "מול שאלקה שיחקנו בכלל בקלוז'. העזיבה שלי היתה בהחלטה הדדית. אתמול בסיום המשחק דיברתי עם השחקנים, והם ביקשו ממני להישאר. יש לי כימיה טובה איתם והם לא רצו שאעזוב".