$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זפרן לשחקניו: "לא להתנפל, תהיו רגועים"

רמה"ש תנסה לנצח את עירוני ק"ש וגם לסיים משחק ללא מורחקים. המאמן: "מוטיבציית יתר לא עוזרת לנו עכשיו". יניב אופיר שב ל-11

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  30.09.11 - 18:08

למרות התבוסה 5:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר, ברמת השרון יכולים להיות מרוצים מהיכולת בשבועות האחרונים. יכולת שסידרה להם ניצחונות משכנעים על הפועל באר שבע ועל מכבי תל אביב. מחר (שבת, 19:30) ינסו מומי זפרן ושחקניו לחזור לנצח כישארחו את עירוני קריית שמונה, שנמצאת בתקופה פחות טובה.

"לא צריך לעלות למשחק ולהתנפל על היריבה, חייבים להיות רגועים לפחות בהתחלה", ביקש מאמן רמה"ש מומי זפרן משחקניו אחרי שבשלושה מ-6 המחזורים הקבוצה סייימה את המשחק רק עם עשרה שחקנים. "ההרחקות שלנו מגיעות כל פעם בפתיחה וזה משבש לנו את המשחק. אפשר לנצח גם בחלק השני של ההתמודדות. מוטיבציית יתר לא עוזרת לנו בשלב הזה".

לאתר ערוץ הספורט אמר זפרן: "אנחנו באים לשחק נגד אחת ההתקפות הטובות בליגה. אנחנו צריכים לבוא באותו ראש שניצח את מכבי ת"א ולא עם לחשוב על התבוסה למכבי חיפה. נקווה לפתוח את השנה ברגל ימין". מבחינת ההרכב, המאמן מתכנן לערוך שינוי אחד לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לאלופה, כאשר יניב אופיר, שחוזר מפציעה, יפתח במקום אבי סופר המורחק.

הרכב משוער: גל ניר; גיא ליפקה, סבטי ליפנייה, יניב אופיר, אמיר נוסבאום; גל בראל, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי; רומולו, תומר סוויסה.