שתף קטע נבחר

שי אבוטבול: "אין ספק שהשחקנים אשמים"

הפועל תל אביב נחתה בארץ, לאחר ההפסד הדרמטי 3:2 ללגיה ורשה. הקשר: "ברמות האלה משלמים ביוקר על טעויות"

אחרי עוד הפסד מביך באירופה, 3:2 ללגיה ורשה מפולין, שבה אחר הצהריים (ו') הפועל תל אביב ארצה במצב רוח שפוף. היה זה הפסדם הרביעי של האדומים משישה משחקים באירופה, מספרים אליהם לא רגילים בוולפסון. הבעלים אלי טביב לא נחת עם הקבוצה בארץ, ולטענת גורמים במועדון המשיך לנסיעה פרטית בברלין.

 

קשר הקבוצה שי אבוטבול אמר לאחר הנחיתה: "היתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, לדעתי אחת הטובות שהיו לנו עד היום. משום מה לא הופענו למחצית השנייה, וצריך לתת על זה את הדעת. עשינו טעויות שברמה הזו משלמים עליהן מחיר כבד. אין ספק שאנחנו השחקנים אשמים במה שקורה. למרות זאת עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. בכדורגל יש גם תקופות כאלו, צריך למצוא דרך לעבור את זה ואני מאמין שיהיה בסדר".

 

על העובדה שלאדומים יהיה קשה מאוד להעפיל לשלב הבא אמר אבוטבול: "נכון להרגע אנחנו לא חשובים על השלב הבא, אלא על ניצחוון ראשון בליגה האירופית, ועל כיצד להיראות טוב יותר. עוד לפני המשך המשחקים באירופה יש לנו משחק קשה מאוד בנתניה, זה הלחם והחמאה שלנו".

 

אבוטבול הוסיף: "אני לא זוכר שהפועל ת"א הפסידה כ"כ הרבה משחקים באירופה אבל אני מקווה שנעבור את התקופה הזאת. כמו שאנחנו באים ומתראיינים אחרי

ניצחונות ומפרגנים, אנחנו צריכים לקחת אחריות אחרי ההפסדים. אני לא חושב שההפסד הזה יוביל לאיזה כדור שלג מתמשך".

 

הקשר מחמוד עבאס יעבור ביום ראשון (ולא כפי שתוכנן בתחילה להיום) בדיקת MRI כדי לאבחן באופן סופי את הפציעה ממנה הוא סובל. ע"פ האבחנה הראשונית של הצוות הרפואי מדובר בקרע ברצועה הצידית של הברך, וצפי ההיעדרות מהמגרשים נע בין ארבעה לשישה שבועות. בקבוצה התייחסו לפציעה של עבאס ואמרו כי: "זו מכה בשבילנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שי אבוטבול
צילום: עוז מועלם
מומלצים