$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אבוטבול: "רק השחקנים אשמים בהפסד"

הפועל ת"א חזרה לארץ אחרי ההפסד 3:2 ללגיה וארשה עם הראש באדמה. ביקורת נמתחה על פרנסמן, שצפוי לרדת לספסל מול מכבי נתניה. הקשר: "ברמה הזאת על טעויות משלמים. אנחנו לא חושבים על עליה, אלא רק על איך להשתפר"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  30.09.11 - 16:03
שחקני הפועל, עוד מעידה בחוץ (באדיבות וואלה)
שחקני הפועל, עוד מעידה בחוץ (באדיבות וואלה)

אחרי מסע ארוך, שהחל ב-06:00 בפולין, המשיך בעצירת ביניים בפרנקפורט שבגרמניה ואחרי 9 שעות הסתיים בישראל, אנשי הפועל תל אביב נחתו בנתב"ג והפרצופים אמרו הכל. למרות החג, האווירה בשדה התעופה הקרינה תסכול בעקבות ההפסד 3:2 ללגיה וארשה במסגרת המחזור השני בליגה האירופית. גם בינם לבין עצמם לא הצליחו השחקנים לומר מה קורה לקבוצה במשחקי החוץ, על אף שהם מציגים יכולת עדיפה על זו של היריבות.

בקבוצה נמתחה ביקורת על ביבאן פרנסמן, שעלול לרדת לספסל לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה. וואליד באדיר, שישב על הספסל מול לגיה וארשה, אמור לשוב במקום הדרום אפריקני למרכז ההגנה של דרור קשטן. אגב, בחימום נפלו לפרנסמן השיניים הקדמיות לאחר שכדור שנבעט לעברו פגע בעוצמה בפניו.

"הייתה מחצית ראשונה מצוינת, אחת הטובות שלנו עד היום. למחצית השניה לא הופענו וצריך לתת את הדעת מה קורה לנו אחרי ההפסקה", ניתח שי אבוטבול, שפתח עם סרט הקפטן. "עשינו הרבה טעויות. ברמה הזו כשאתה עושה טעויות אתה משלם, ושילמנו מחיר כבד".

על ההפסד ללגיה וארשה אמר הקשר: "השחקנים אשמים, ולא אף אחד אחר. כמו אחרי ניצחונות כשאנחנו שמחים, גם אחרי הפסדים מתסכלים אנחנו לא מפחדים ובאים להתראיין. לא יתחיל בגלל ההפסד הזה כדור שלג".

"אני לא זוכר מתי הפועל הפסידה 4 מ-6 משחקים באירופה, אבל יש גם תקופות כאלה ונעבור את זה", הוסיף אבוטבול. "אנחנו לא חושבים על עליה לשלב הבא, אלא רק על להיראות טוב יותר ולהשתפר. הליגה זה הלחם שלנו ומשחק מול נתניה בקופסא זה קשה, צריכים להישאר מרוכזים. בליגה אולי פחות משלמים על טעויות כמו באירופה, אבל אסור שזה יקרה גם שם".