$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"ראניירי רוצה שאינטר תזכה בכל, וזה אפשרי"

חלוץ אינטר מאורו סאראטה לקראת המשחק מול נאפולי: "יש לנו קבוצה גדולה". מצארי: "אני בטוח שנשחק טוב"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.09.11 - 14:17

אינטר פתחה את העונה הנוכחית בצורה מזעזעת, אבל מאז שקלאודיו ראניירי החליף את ג'יאן פיירו גאספריני על הקווים נראה שהנראזורי שוב מאיימים להתמודד על כל התארים. איומים לחוד ומציאות לחוד, בשבת מחכה להם קרב אדיר מול נאפולי.

"ראניירי רוצה שאינטר תזכה בכל התארים, וזה גם אפשרי", הסביר החלוץ מאורו סאראטה, שכבש השבוע את שער הניצחון של אינטר ב-2:3 על צסק"א מוסקבה במסגרת ליגת האלופות. "יש לנו קבוצה גדולה ונילחם בכל החזיתות".

"התחלנו רע, אבל תפסנו את עצמנו בזמן האחרון - האוהדים יודעים את זה ואנחנו יודעים את זה", המשיך הארגנטיני, שהגיע בקיץ החולף מלאציו. "אתם תראו, אנחנו עוד נשיג דברים גדולים". כשנשאל אם אמרו לו למסור יותר, ענה סאראטה: "לא מעט פעמים, אני חייב להודות...".

ג'יאמפאולו פאציני, שסובב את קרסולו מול צסק"א, אמר: "אני מקווה שאוכל לשחק מול נאפולי. הקרסול שלי במצב יותר טוב עכשיו, אבל עדיין קצת כואב". גם חלוץ נאפולי אדינסון קבאני בספק בגלל פציעה, ופאציני התייחס לכך: "אני לא יודע מי יחסר יותר, אבל בטוח שהמאמן שלהם וואלטר מצארי מתכנן כל פרט מראש ככה שלא צריך להתייחס להיעדרות אפשרית של האורוגוואי".

"אנחנו עדיין מקווים שקבאני ישחק, אבל אם לא אז מישהו יצטרך להתעלות ולתפוס את מקומו", הסביר מצארי. "אני משוכנע שנשחק טוב במילאנו, אל תשכחו שאינטר קבוצה עם יכולות טכניות גבוהות ושראניירי הקים אותה לתחיה".

אינטר מדורגת כיום במקום ה-16 עם 4 נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים, בעוד שנאפולי רחוקה נקודה מהפסגה וצועדת במקום הרביעי אחרי יובנטוס, אודינזה וגנואה. אגב, התכולים לא ניצחו את הנראזורי בסן סירו מאז דצמבר 1994 וספגו לפחות 2 שערים בכל אחד מביקוריה שם מאז.