שתף קטע נבחר

עכו - הפועל פ"ת: פלצוק ייעדר, בכורה לקלדיירה

מכת הפציעות של הצפוניים נמשכת, כשאלי כהן ייאלץ להתסדר ללא מלך השערים. הברזילאי ישחק לראשונה במדי המלאבסים

נשלמו ההכנות בהפועל עכו, לקראת משחק החוץ הקשה צפוי לקבוצה מחר (ש', 19:30, אצטדיון ר"ג) מול הפועל פתח תקווה. מכת הפציעות ממשיכה להכות בקבוצה של אלי כהן, כשאל רן קוז'וק שגמר את העונה עקב קרע ברצועה הצולבת, הצטרף בשבוע שעבר פידליס דימאקו שסובל משברי מאמץ וייעדר עוד חודש.

 

 

השבוע נוסף לרשמיה זו גם מלך השערים של עכו ניקולס פלצוק, שלא יעמוד לראשות המאמן בעקבות מתיחה במפשעה. מי שתורגל במקומו באימון הוא אבי כנפו, שלקראת סיום האימון התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי, אך בעכו מאמינים שהוא יהיה כשיר ויפתח בהרכב.

 

שחקני עכו חוגגים. גם מול הפועל פ"ת? (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
שחקני עכו חוגגים. גם מול הפועל פ"ת?(צילום: ראובן כהן)

 

המאמן יערוך עוד מספר שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר בהפסד למכבי נתניה: גיא דיין שקיבל קרדיט מול נתניה לא יפתח בהרכב. החלוץ לואיס זומא, שמאוד מאכזב עד כה, ייאבד את המקום בהרכב ומי שיחליפו הוא החלוץ הסרבי סטפן סאפוביץ, שמגלה באימונים יכולת גבוה מאוד ומרשים מאוד את ראשי הקבוצה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המאמן אלי כהן ערך אסיפה לאחר האימון ואמר לשחקניו: "הפועל פ"ת היא משוכה קשה מאוד, אך אני מאמין בכם ואנחנו יכולים לחזור עם תוצאה טובה, הכל ברגליים שלכם".

 

הרכב משוער: דודו גורש; רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין; משה מישאלוף, נבוסיה מרינקוביץ, אלכסנדר דוידוב, אבי כנפו; סנטיהו סולליך, סטפן סאפוביץ.

 

הפועל פ"ת חוגגת מול בית"ר. יגיעו לאפס? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הפועל פ"ת חוגגת מול בית"ר. יגיעו לאפס?(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל פ"ת תגיע לנקודת האפס?

הניצחון האחרון של הפועל פ"ת על בית"ר ירושלים, החדיר בשחקני הקבוצה עוד יותר את האמונה כי למרות שפתחו את העונה עם מינוס 9 נקודות,

הם יכולים בסופו של דבר להישאר עונה נוספת בליגה. הכחולים ינסו להמשיך את המומנטום החיובי גם מחר נגד הפועל עכו במטרה להשיג ניצחון שימחק באופן סופי את המינוס.

 

הקשר הברזילאי, אנדרה קאלדיירה, שטופס השחרור הבינלאומי שלו הגיע למועדון רק בתחילת השבוע, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הכחולים. עבור קאלדיירה המשחק הזה יהיה סוג של קאמבק משותף עם מאמן הקבוצה גילי לנדאו, שאימן אותו בעבר בהפועל ב"ש. ללנדאו ישנה התלבטות בנוגע לעמדת המגן הימני בין לורן בן ארי לאייל שן.

 

ג'ונתן אסוס. זוכה ויוכל לשחק בשבת (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
ג'ונתן אסוס. זוכה ויוכל לשחק בשבת(צילום: מור שאולי)

 

לצידו של קאלדיירה ישחק ג'ונתן אסוס, שהיה השבוע בכותרות. זאת לאור האירועים במשחק האחרון נגד בית"ר והעמדתו לדין משמעתי אשר הסתיימה בסופו של דבר בזיכוי. בקישור ישחקו פביאן סטולר, גיא צרפתי ויניב לוזון, שמפתיחת העונה מציגים יכולת טובה ומובילים את הקבוצה.

 

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי (אייל שן), אסף בן מוחא, דניאל אדו, יגאל אנטבי; אנדרה קאלדיירה, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, יניב לוזון, גיא צרפתי; אור פיישבין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים