$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"צריכים לנצח ולהגיע סוף סוף ל-0 נקודות"

שחקני הפועל פ"ת חושבים חיובי לקראת עכו: "לשכוח את המינוס". קאלדיירה צפוי לפתוח לראשונה ב-11 של לנדאו

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  30.09.11 - 14:35

אחרי הניצחון הראשון העונה, 1:2 את בית"ר ירושלים, תארח מחר הפועל פ"ת את הפועל עכו (19:30, איצטדיון ר"ג) שמגיעה אחרי הפסד למכבי נתניה. המאמן גילי לנדאו ממשיך במסורת, ומחר בבוקר תקיים הקבוצה את האימון המסכם בבוקר לפני המשחק.

סימן השאלה הגדול הוא האם אנדרה קאלדיירה הברזילאי יפתח לראשונה, אחרי ששיחרורו הבינלאומי הגיע. לנדאו מתלבט בין קאלדיירה לאייל שן במרכז המגרש. לנדאו הראה היום לשחקניו קטעים ממשחקה של עכו מול הפועל ת"א, ונתן דגשים שעיקרם בנושא ההתקפות המתפרצות והנעת הכדור של היריבה.

"אנחנו בתקופה טובה וצריכים לשמור על המומנטום החיובי וסוף סוף להגיע ל-0 נקודות ולשכוח מהמינוס", אמר היום שחקן בפ"ת. ג'ונתן אסוס, שעמד במרכז האירועים במשחק מול בית"ר, יפתח בהרכב. ביום שלישי עמד אסוס לדין משמעתי בבית הדין אבל זוכה מאשמת התנהגות בלתי הולמת במהלך העימות בינו ובין מאמן בית"ר, יובל נעים.

בפ"ת מקווים כי בית המשפט יקבל את הבקשה להחזרת 9 הנק' שהופחתו מהמאזן עקב ההליכה לפירוק. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, המפרקים פנו לבית המשפט המחוזי כדי שידון בבקשה. ראשי ההתאחדות לכדורגל ישוחחו מחר עם המפרקים ויבקשו מהם למשוך את הבקשה, וההערכה היא כי הצדדים יסכמו כי פ"ת תוכל לעקוף את התקנון ולפנות לבית הדין העליון של ההתאחדות בטרם יפנו שוב לבית משפט אזרחי.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, אסף בן מוחה, דניאל אדו, יגאל אנטבי, אנדרה קאלדיירה (אייל שן),  ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי, אוראל אדרי, אור פישביין.