$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בוטבול יפתח במקום אמברוז מול בית"ר י-ם

הקשר הניגרי של אשדוד טס בשביל להתחתן, חריסטוב ב-11. אופיר מרציאנו: "מאמינים שנעשה תוצאה טובה"

עידן חגי  30.09.11 - 14:37
אמברוז, יחזור נשוי ועם עוד 3 נקודות? (ניר בוקסנבאום)
אמברוז, יחזור נשוי ועם עוד 3 נקודות? (ניר בוקסנבאום)

אחרי שני הפסדים בשני המחזורים הקודמים (3:1 למכבי פתח תקוה ו-1:0 לבני יהודה), במ.ס. אשדוד מקווים להשאיר 3 נקודות בבית בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל.

אפא אמברוז לא ייטול חלק במשחק מאחר שטס לניגריה להתחתן, ומי שיחליפו בקישור הוא בן בוטבול. מי שעוד ייעדר הוא החלוץ סמואל יבואה, שחוזהו טרם עבר ברשות לבקרה תקציבית ואשדוד צריכה להביא אישורים מההתאחדות הבלגית כדי להשלים את צירופו. מי שצפוי להיות בהרכב הוא הקשר-חלוץ הבולגרי בן ה-26 גיאורגי חריסטוב, שהגיע מסלאביה סופיה.

"אנחנו משחקים מול יריבה טובה אבל גם אנחנו נראים טוב, למרות שני ההפסדים האחרונים", אמר השוער אופיר מרציאנו. "זה אמור רק לחזק אותנו. אנחנו מאמינים שנעשה תוצאה טובה ואני מקווה שנראה כמו שצריך על המגרש וכמו שנראינו עד שני המשחקים האחרונים".

בית"ר ירושלים מדורגת כיום במקום החמישי בליגת העל עם 10 נקודות מ-6 מחזורים, מאזן דומה לזה של מכבי חיפה, בני יהודה ומכבי נתניה. אשדוד, לעומתה, במקום ה-12 עם 7 נקודות ומינוס 4 ברקורד הכיבושים שלה העונה בליגת העל.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יה יה פטי, אדיר טובול, בן בוטבול, דוד רביבו, גיאורגי חריסטוב, ניר ביטון, רוג'רס קולה, עידן שריקי.