$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שירזי: תהיו גברים, תנו הכל לנצח את ב"ש

מאמן הפועל חיפה: "כולם מבינים את החשיבות". הישאם כיוואן לא בסגל. ערן לוי שחזר להתאמן בערב החג לא יפתח

תומר לוי
תומר לוי  30.09.11 - 13:03

ניצן שירזי, מאמן הפועל חיפה, החליט להוציא מהסגל למשחק בשבת מול הפועל באר שבע את הישאם כיוואן, זאת עקב יכולתו החלשה מול הפועל תל אביב בתיקו 0:0. על מקומו מתחרים חנן ממן ומיכאל זנדברג.

ערן לוי, שנזרק מהאימון ביום שלישי אך חזר להתאמן ברביעי, נכלל בסגל אך ימתין לקריאה משירזי על הספסל. לוי כבר הושעה פעמיים העונה על ידי חיפה, ובקבוצה החליטו כי השעיה נוספת תוביל לשליחתו ליציע לתקופה ארוכה.

שירזי ערך היום לשחקניו אסיפה בה התמקד בטעויות שביצעו מול הפועל ת"א, למרות ששם הוציאו נקודה ראשונה העונה. המאמן הקרין לחניכיו קטעים ממשחקיה של הפועל ב"ש.

"אין מה להסביר בנוגע לחשיבות המשחק מול ב"ש, כולם מבינים ויודעים", אמר שירזי, "הגיע הזמן שנוציא שלוש נקודות ראשונות העונה. תהיו גברים ותתנו הכל על המגרש".

בחיפה מקווים כי הקהל יגיע בהמוניו למשחק החשוב כדי לדחוף את השחקנים. ההערכה היא שגם במקרה של הפסד לא יוביל לפיטורי שירזי על ידי הבעלים יואב כץ, וכי הוא ימשיך לקבל קרדיט מספר שבועות נוספים.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, אלירן ג'ורג', גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, חנן ממן (מיכאל זנדברג), גל אראל, רן אבוקרט, יובל אבידור, ולדימיר גרושביץ'.