$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"היינו שמחים ליריבה פחות חזקה ממכבי"

סימון פטרוב מנובו מסטו לקראת הצהובים באדריאטית (שבת ב-19:00, שידור חי באתר): "ננסה להפתיע אותם"

אייל גרוסברד  30.09.11 - 14:16
פטרוב. מחכה לצהובים
פטרוב. מחכה לצהובים

אחרי שהחתימה את יאקה קלובוצ'אר והשלימה את הסגל לעונה הקרובה, מוכנה נובו מסטו הסלובנית למשחק הפתיחה בליגה האדריאטית מחר מול מכבי תל אביב.

בסגל של המאמן ננאד טראקוביץ' ניתן למצוא שמות מוכרים כקרטיס סטינסון, הגארד האמריקאי שיוביל את הקבוצה, השוטינג גארד ג'ימי בקסטר והסנטר ג'רום ג'ורדן שהיה מועמד להפועל ירושלים בחודשים האחרונים.

  • שבת, 19:00, שידור ישיר באתר: מכבי ת"א פותחת עונה מול נובו מסטו
  • שם מוכר נוסף לחובבי הכדורסל האירופי הוא סימון פטרוב המקומי בן ה-33. "עשינו אימונים טובים ואינטנסיביים ואני מאמין שנעשה את המיטב בשני המשחקים המחכים לנו בפתיחת העונה, מול מכבי ובסופרקאפ נגד לובליאנה", אמר פטרוב, "נשחק את המשחק שלנו, מהיר וקצבי, וננסה לשלוט בשני המשחקים בריבאונד מתוך תקווה לנצח".

    על אלופת ישראל אמר פטרוב: "חבל מאוד שמשחק הפתיחה של העונה הביא לנו יריבה חזקה כמו מכבי ת"א. זו קבוצה מארוגנת ומסודרת, טובה מאוד ובעלת מסורת אירופית. מצד שני אנחנו מודעים לעובדה שבמשחק ראשון תמיד אפשר להפתיע".

    "היינו שמחים לקבל יריבה פחות חזקה", ציין פטרוב, "זה היה מסייע לנו לפתוח טוב ואולי גם לנצח במשחק הראשון. נקווה שהישראלים קצת יקלו בנו ראש. אנחנו צריכים לנצח כדי לצבור ביטחון לקראת ההמשך".

    הקפטן יאקה באלאזיץ' סיפר: "קשה לשחק מול מכבי כבר במחזור הראשון אבל אנחנו נותנים עדיפות למשחק הזה וחושבים שהוא יכין אותנו היטב לקראת המשך הדרך. לנצח לא יהיה קל, אבל עם הקהל שלנו מאחורינו הכל אפשרי".